Jump to content
CvGaming

[Ban Req] Pepperoni


L.Marshall
 Share

Recommended Posts

Name[SC] Babe

        Offender-Name[A.D.S] Pepperoni

        Date: 2015-10-10 

        Reason: RDM i Pyrgos Safezone under polisens lilla happy hour.

2:a (minst) SC personen han dödade under polisens lilla tid i pyrgos. Jag sa att jag skulle ha refund + extra pga att han fuckar upp hela resterande tiden av "eventet" för mig och förstör alla chanser att lyckas få nått skoj. Skrev att han på en gång skulle komma till ATM:en i pyrgos och ge tillbaka det så jag kunde köra vidare. Han dök aldrig upp. Får tillbaka väst, kläder + vapen över en timme efter allt var klart. Då får jag inga mags, ingen silencer och inget sikte. Därav väljer jag att lägga upp denna banrequen då jag tycker det är sjukt dåligt att inte stå för sitt misstag och kompensera för det. Att inte ens kunna kompensera tillbaka det jag hade, samt kompensera för tiden man fuckar upp för den andra under ett pågående event.

 

Link to comment
Share on other sites

Han gav mig allt han hade. Saknades 6 mags, ett RCO och en 6.5 mm silencer. Jag bad dig inte ge det till honom, utan jag väntade på dig vid ATMen. Har aldrig lirat med Emil T innan därav sa jag åt dig att ge mig gearet personligen vid ATM:en istället för via en 3:e part.

Gör om gör rätt.

Saknas fortfarande silencer mags och sikte. När jag får det kan admins ta ner denna requesten med en varning på dig istället. Helst skulle jag vilja ha mer än gearet då du som sagt fuckade upp hela eventet för mig.

Link to comment
Share on other sites

Jag är inte nöjd då jag fick tjata 2 dagar för att få tillbaka gearet. Samt att han fuckade upp hela eventet för mig. Men ja, jag har fått tillbaka gearet jag hade iaf, resten får admins avgöra.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.