Jump to content
CvGaming

Ban request Medic Bartowski 10/10


Billy Bones
 Share

Recommended Posts

  Request Information

  1.         Name: *[4K] Billy Bones*

            Offender-Name: *[Medic] Bartowski*

            Date: 2015-10-10- <23:30/00:00>

            Reason: Ressar SC som låg döda och loggar ut som medic och går in som SC spelare, jag ser detta som solklar bevis att gynna endast sina egna lagkamrater och tycker han ska bli bannad som medic
    https://gyazo.com/785698e487977ae5e8e850a0d61e698d ( vet ej om han satt där hela tiden eller var i medic rummet när detta hände, under striden.)
    https://gyazo.com/2f378fd124c137464b7adfb870a42a6e
    https://gyazo.com/594749d5b4c6cda2d31870ec0379ee19

Link to comment
Share on other sites

( vet ej om han satt där hela tiden eller var i medic rummet när detta hände, under striden.)
 

Han satt i medic rummet hela tiden. Vi såg att Bartowski var i närheten, vi hotade honom till livet om han inte ressade oss, har för mig att han dog (?) är inte helt säker. Efter han dc'at så kommer han in i vårat ts rum och han kommer och hjälper.

Det största felet i fighten var nog eran engage, video kommer senare ikväll :)

Link to comment
Share on other sites

Jahapp såhär var det. Jag var ensam inne som medic och satt i patrullerings rummet. Ni i 4K skrev till mig att jag skulle få 100k om jag ressade er däremot blev jag hotad till döden av SC om jag ressade er. Jag stod still med bilen för att avakta tills det lugnade sig. Ca 3 min senare så hade SC rensat ut alla er förutom Alut så det var säkert för mig att ressa ur alla håll och vinklar.

När jag var klar med att ressa Nemo så åkte jag till athira sjukhus och lämnade min bil, loggade ut och loggade in som SC så jag förstår inte riktigt vad som är problemet här? Jag har mitt original namn Bartowski när jag spelar medic för det är där jag vill prestera och visa mognad. Däremot i SC så byter jag namn nån gång då och då för att panga av mig lite grann eftersom att jag lirar medic 95% av min speltid. Så därför förstår jag inte varför du behandlar [Medic] Bartowski & [SC] Lasse Lampskärm som samma person när det inte ens är det ingame, det är helt olika karaktärer.

 

Till admins: Jag har video av hela situationen men jag tycker att billys anledning och "bevis" är extremt svagt så jag tror inte den behöver laddas upp. Vill ni det så får ni gärna skriva det!!

 

Edit: dinna screenshots visar ju bara att jag loggar ut och in... Vad ska det bevisa ?:wacko:

 

/ Bartowski

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Declined, lack of evidence + i had a small chat with bartowski regarding the situation and if you feel Billy that this decision is wrong, please upload a video of the sequence with material showing he is helping/cooperating with them.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.