Jump to content
CvGaming

Ban Req Öberg


Tintin
 Share

Recommended Posts

        Name: [SC] räven // Kroxor som filmar.

        Offender-Name: [Cv-D Aariz (öberg)

        Date: 2015-10-11 19:00

        Reason: Looting in safezone.

 Polisen var i Pyrgos, Jag rushar upp i ett hus och så tradar jag och [A.P.D] Jorma Hägglund, när vi båda ligger döda så kommer övriga [SC] för o skydda min kropp tills medic kommer, samt ett par Cv-D.. När vi står och väntar på att medic ska ressa mig så plockar [Cv-D] [Capo] Aariz som står naken i rummet, upp min fullkittade Katiba och drar rushen därifrån innan vi hinner se vem det var, Kroxor kollar shadowplay och såg att det var Aariz. Jag försökte kontakta Aariz och lösa det på annat sätt än Ban req, men då svarade han med "blow me" .. Jag gick ner till deras kanal, och började snacka, så jag kunde få tillbaks min katiba, samt ge Aariz en sista chans att undvika ban.  Det ända dem svarade med då var " du har inget o göra i den här kanalen"

Ps: Kroxor lootar så polisen är naken!


EVIDENCE: 

The looting: https://www.youtube.com/watch?v=lpDW2ga9H6s&feature=youtu.be

https://gyazo.com/12eea0cabc2cf75490bf18a16a18a3ad

The conversation : https://gyazo.com/b9cecc0b128582164ee23fae86eb927a

Jag känner att Aariz behöver en bann då han inte verkar förstå att han gjorde fel.

Jag tar inte emot någon refound längre, han har förbrukat sina chanser.

Tack för mig! // Räven.

Link to comment
Share on other sites

Tog den pågrund av att jag trodde att det var polisen som haft den, vilket man får loota i safezone (Pyrgos) sprang därifrån för att jag var ganska säker på att ni hade blivit sura på mig för jag tog ett vapen av en polis som ni dödat.

Jag skrev "Blow me" pågrund av ni satt och spamma mig när jag satt ingame och snackade med Swipe vilket gör mig sur. Jag skrev att vi kan ta det sen när jag spelat klart. Men ni vägrade och det är ju upp till er.

Vill en admin snacka med mig så feel free! Därimot vägrar jag snacka med Räven efter detta, då har verkar helt bakom flötet!

Link to comment
Share on other sites

Well first off im sorry for the language a support of CV Gaming is using towards you, i think its disgusting to be honest with you..

Regarding the loot itself it is never allowed to loot anyone in pyrgos except for the police (the police mainly play mx/mk- series, they are allowed to loot others to take the gear away from the streets, but they may only use them in special occasions, for an example: If the police officer don´t have any magazines left in his normal weapon and are under heavy attack, then yes.. he is allowed to switch weapon)

So this  is the second ban request for Öberg in 1 week, first one was combat logg 2 days, so we discussed this in the Admin team, and we are going to ban him 5 days for looting in safezone + offensive language and not willing to cooperate with you.

 

/Admins

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.