Jump to content
CvGaming

SC / VDM / Fail Engage / Fail RP (standard)


Br0ze
 Share

Recommended Posts

      Request Information

        Name: [A.P.D] N.Donatello / [A.P.D] A.Emmek

        Offender-Name: Scrub Club

        Date: 2015-10-16-19:25

        Reason: Ait, patrullerade mellan Athira och Pyrgos när Scrub Club började jaga mig, eftersom jag var ensam så la jag plattan i mattan och försökte dra ifrån. Efter en stund kommer dom i full fart och kör rakt in i bakre delen av min bil så att jag krockar av vägen. Dom kommer tillbaka medans jag reparerar min bil efter deras VDM och skriker på mig att ta upp händer vilket jag tycker är extremt fel med tanke på att jag aldrig skulle vara kvar där om inte dem hade vdmat mig från första början. 

Är även förbannat trött på en viss Olssons trollande och skrikande hela tiden, tycker det borde gå under trolling eller lack of rp eftersom man inte hör jack shit av vad hen säger. Någon som varit bannad 50% av sin tid på servern borde skärpt sig vid det här laget. 

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=NCBC3FFxrkI&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Kvittar om det var dsync eller vdm, poängen är att ni utnyttjar det och engagear mig, som sagt jag hade inte varit där om ni inte dsyncat/vdmat mig. Tycker det är väldigt fel.

Link to comment
Share on other sites

Ser inget fel i denna videon, det är fult spel från våran sida det stämmer. Men inget som är emot serverns regelbok! Det är Dsync till först. Vi engagear regelmässigt rätt, så detta är i mina ögon en onödig Ban-Req med tanke på att vi inte bryter några av serverns regler.

Och till Wazz du var inte med i situationen alltså får och ska inte du kommentera här och det borde du förstå.

Mvh: A. Zacharias

Link to comment
Share on other sites

Jag har ju inte vart inne. Men jag kan säga att jag från SC's sida tycker att det var riktigt dåligt gjort av dom att engagea där. sagt till dom nu angående detta och jag tycker du har helt rätt att dom utnyttjade d-syncen för att få fast dig. Tror inte det hade skett om jag vart inne men tycker inte det borde spela någon roll.

///Kray

Link to comment
Share on other sites

Rikskasst att engagea efter dsync oavsett. Sen om det är emot reglerna eller inte är en sak, men jag står inte bakom detta. Och om det är såhär SC jobbar så vet jag inte alls var jag hamnat....


"Common Sense" Ett uttryck som admins brukar använda, tänk lite ffs.

Link to comment
Share on other sites

Inga regler är brutna här, dock är det extremt jävla fult gjort utav dom inblandade ifrån SC.

Jag kommer att lägga en varning till er som var inblandade i situationen, händer något liknande igen från eran sida så kommer jag att gå lös med ban hammarn då jag inte anser att detta är något som hör hemma på våran server.

Lite common sense får ni faktiskt använda gubbar, att gå på någon som har blivit desyncad där ni själva varit inblandade är bara sjukt svinigt gjort. Hoppa ut och hjälp han repaira istället, fråga om han behöver ett aid kit men att gå på han? Riktigt ruttet välj era strider på ett bättre sätt eller så får det konsekvenser.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.