Jump to content
CvGaming

[Ban appeal] [K.T] William


Mind Faq
 Share

Recommended Posts

Märker nu att den hära ligger i fel tråd, skulle vara tacksam om en adminstratör skulle kunna flytta den till "Dispute a ban"

 

Name: [K.T] William

Date: September 2014 (Vet ej exakta datumet men någonstans i september)

Reason:

Började med att jag spelade normalt inne på servern, jag var inte speciellt bra på Arma 3.

Upptäckte en bugg som tillät mig komma in i ett hus utan att öppna dörren, jag utnyttjade buggen ett flertal gånger vilket såklart är fel då det ger mig ett övertag. Blev sen upptäckt och bannad. Gillade verkligen att spela på era servrar innan jag upptäckte och använde glitchen. Aldrig hittat en server som nått eran nivå. Jag har ett par kompisar som spelar här och det är därför jag nu skriver min unban ansökan

Kommer inte ihåg så mycket mer angående min ban, men om det är något specifikt ni undrar så skriv det och så får jag försöka att komma på så mycket som möjligt

 

Insett hur fel det hära är, jag kommer inte bryta era regler något mer med tanke på hur tråkigt det är att vara bannad, jag skulle vara väldigt tacksam om ni gav mig en andra chans.

 

Edited by Mind Faq
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Guest locked this topic
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.