Jump to content
CvGaming

min tur


Toxiic
 Share

Recommended Posts

Ja, då var det min tur att sluta spela/spela mindre på grund av nya ändringarna på servern som jag inte gillar och jag kommer vara online lite då och då men inte så ofta.

Sist jag skrev detta så var jag fly förbannad så jag kan ha skrivit saker som jag inte menade riktigt, Men som det är så kommer jag spela mindre på cvgaming. 

Jag kommer själv klart komma tbx nån gång, har man spelat arma 1600 timmar sedan december så börjar det bli nån sorts beroende. 

Men iallafall så kommer jag spela mindre jag ber om ursäkt om jag skrev konstigt förra gången och gjorde så att folk misstog det jag menade!

Edited by Toxiic
Link to comment
Share on other sites

Du får hare så bra jag förstår dock inte hatet mot NLF, om jag fattat det rätt så har vi haft 1 situation med cv-d som hände alldeles nyss där ni kos baitade vårat hq och åkte på smisk.

 

Men men förutfattade meningar går inte att putsa bort alla gånger, du får hare så bra tills du kommer tillbaka :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, då var det min tur att säga hej då till cvgaming, Jag tänker nu lämna CvG Då jag inte gillar ändringarna som kommit och tex, Nya faktionen NLF. Varför ni inte fixar HRA före ni lägger in en till Pang pang  faktion är ju underligt, Men jag tackar för min tid då! Tack och Hej!

Kommer komma in då och då och kolla hur det har blivit ändringar osv men annars kommer jag inte vara aktiv på servern!

Ha det fint Toxiic, vi har haft några intriger men kommer sakna att gibba med dig!

//Marple

Link to comment
Share on other sites

Ja, då var det min tur att säga hej då till cvgaming, Jag tänker nu lämna CvG Då jag inte gillar ändringarna som kommit och tex, Nya faktionen NLF. Varför ni inte fixar HRA före ni lägger in en till Pang pang  faktion är ju underligt, Men jag tackar för min tid då! Tack och Hej!

Kommer komma in då och då och kolla hur det har blivit ändringar osv men annars kommer jag inte vara aktiv på servern!

Toxic kompiz :'( <3 Förstår dig till 100% och kommer nog tyvärr gå i samma fotspår, dock så tänkte jag hålla detta för mig själv för att inte låta "gnällig" men kan säga som dig att jag kommer kika lite då och då för att se diverse ändringar i framtiden :) senaste tiden så har jag haft det alldeles för tråkigt på servern, det ända som fått mig att stanna är att "umgås" med vännerna på servern, men själva spelupplevelsen har tyvärr varit för tråkigt för mig.

har försökt att få upp spelupplevelsen genom att sluta i APD och prova andra banor tex civ, medic och HRA men fick inte den spelupplevelsen jag letar efter.

Får se om jag kommer tillbaka eller satsar mer på Arma 3 Life eftersom jag blivit acceptad där eller vänta på att Identity släpps:)

giphy-facebook_s.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

amen vad. Känns surt att du slutar men vi bor ju i samma stad så vill du hitta på nått så äre bara att höra av dig;)

Ha de bra Skellefte bror, ses på max.

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att du dömer en hel faction på en situation, anyway kommer sakna dig, vi har haft kul i HRA, hoppas man ser dig tillbaks snart:wub:

Är inte på grund av situationen, den skiter jag full ständigt i. Det jag tycker är att Admins borde fixa till saker på servern innan dom lägger in nya saker, Och Som jag har uppfattat och fått halverst bekräftat så är NLF exakt som ett civ gäng med privileger... Så jag säger ifrån och ingen lyssnar så då är det väll bara att leva med det dom gjort eller sluta/ta en paus.!

Link to comment
Share on other sites

Nu verkar det som att en del har miss uppfattat det jag skrev... 
Det som står är att jag kommer inte vara SÅ jätte aktiv på servern typ nästan så att jag slutar spela. 
Men jag kommer att vara inne och spela med kompisar då och då kommer samt farma på nätterna så man har pengar ifall jag betsämmer mig för att jag vill återgå till att spela 9 timmer per dag som jag gjorde förr...

Så ni behöver inte fråga mig ingame ifall ni stöter på mig "Öh skulle inte du sluta spela?" Nej ska bara spela mindre på grund av nya faktionen NLF som JAG inte gillar.!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu verkar det som att en del har miss uppfattat det jag skrev... 
Det som står är att jag kommer inte vara SÅ jätte aktiv på servern typ nästan så att jag slutar spela. 
Men jag kommer att vara inne och spela med kompisar då och då kommer samt farma på nätterna så man har pengar ifall jag betsämmer mig för att jag vill återgå till att spela 9 timmer per dag som jag gjorde förr...

Så ni behöver inte fråga mig ingame ifall ni stöter på mig "Öh skulle inte du sluta spela?" Nej ska bara spela mindre på grund av nya faktionen NLF som JAG inte gillar.!

Upfattat! ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.