Jump to content
CvGaming

A.V.F Kauppinen Ban Request 2015/10/22 21:50 RDM+ COMBATLOG + NEW LIFE RULE


Emin
 Share

Recommended Posts

the accused player : A.V.F Kauppinen 
the accusing player : [D.D] Emin

 

I was fighting with A.V.F Kauppinen. He killed me. Later someone killed him. You can see that on the video. After he died and disconnected . You can see combatlog on video. He died on 0:45 he disconnected on 2.30. When he died he have to wait for 2 minutes. After combat log he came back. He was looting my friend and I said you can not do this. I have a video. He killed me again. He did rdm + combat log + New life rule.

He tryed to give me 2 millions or one mx fullkit But I said no. Because this is not first time and he did not say sorry. He just said " I will give you money". If he would give me 10 millions I would say no again. Because They are kidding me for I can not speak swedish and english.

Died time 0:45 Disconnect time : 2.30. Come back time : 7:48 

I am not a bad person. I am angry for he knew about he did fail but killed me direct. He did not speak with me. 

Respawn time is 2 minutes : http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=539852304 

Edited by Emin
Link to comment
Share on other sites

Adde varför du kommer och skriver här ? Min problemet är med Kauppinen inte med dig. Jag vill ha ingenting av dig. Först vi måste respektera varandra. Ni kommer till mitt rum på teamspeak. Ni är 5 personer och ni pratar fort tillsamans. Jag förstår inte redan svenska. Jag provade att prata med dig  det är inte första gång. Ni skrattar ni är inte seriös. Ni driver med mig. 

Edited by Emin
Link to comment
Share on other sites

ohh AVF. det där var nog det fulaste jag hört eller sett på länge. ha f***ing respekt vad i helvete?! 

 

och stor respekt till dig Emin som fortsätter att spela på denna server trots att det är så många som är otrevlig mot honom. Fan hoppas admins ger dom en rejäl ban på ts o ingame så att folk fattar att man inte kan hålla på o verbalt spotta folk i ansiktet för att dom inte kan språket... fan hjälp o lär snubben i stället.  MVH en sjukt förbannad Jax.

Edited by Jackson
Link to comment
Share on other sites

Nae alltså wow. Nu får admin lägga hur mycket varningar dom vill på mig för att jag kommenterar på en ban req som jag inte ens är relaterad men den där ts videon gör så j*vla förbannad.

Emin har bott i Sverige i ca 1 år. Han har lärt sig enormt mycket svenska på denna korta tid. Ni sitter och säger att det är pinsamt att han lägger upp ban reqs för att ni har gjort något fel? De är väl klart som f*n att man ska lägga upp ban req om någon har gjort fel för att jag tror knappast att han vill ha refund när han använder ACP eller något sånt. 

Sen sitter ni typ 5 pers och babblar i munnen på varandra och när han försöker säga att han inte förstår också så härmar ni honom med hans brytning och sedan skrattar o hånar honom. 

Emin är en grymt schysst kille som verkligen älskar CvG. Han spelar till mestadels ensam för att han älskar att köra solo rån. Jag tog in honom som medic men då var han lite blyg, han berättade för mig att det var vissa som han hade tagit skit från andra personer så jag ville visa honom att detta är inte hur denna community är. 

Dessa bortskämda människor som sitter bakom skärmen mot en helt försvarslös kille som bara försöker att resonera visar bara hur patetiska ni verkligen är.

Admins, mods och supports på denna server är grymt bra så jag hoppas verkligen att alla ni lyssnar på emins TS video som är lite längre upp i kommentars fältet och sedan slänger en FET ban på de röster som hånar honom. Denna typ av människor är någonting CvG inte behöver.

 

Till A.V.F: Var snäll och kontakta inte mig på ts, ingame eller någon annan stans. Förutom den enda vettiga BOSS_BEARD

Tack för mig!

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Inte för att man ska kommentera andras ban requests men fyfan det här är fan bland det värsta jag har hört under min tid på CvG, varför ens bete sig sådär? Folk har varit grova mot varandra osv men det här tar fan priset.

Hoppas ni skäms och att ni får ett straff som ni förtjänar.

ps. Emin jag får be om ursäkt för att du blivit behandlad på detta sätt.. 

Edited by kJn
Link to comment
Share on other sites

alltså... what the living fuck är det här? vilka i helvete tror ni att ni är i avf? Vad ger er rätten att ens nämna mitt namn som att jag skulle skratta åt emin? är ni helt dumma i huvudet?

Emin är en person som jag och många andra spelare respekterar admins, supports,mods, apd, nlf, hra, medics som civila. Detta är ett fruktansvärt beetende rent ut sagt försök till mobbning och rasism på hög nivå.

Skulle önska att Boss_beard kontaktar mig omgående då jag känner igen vissa röster (tyvärr känner jag inte igen alla röster, någon kanske kan hjälpa mig?)

Detta är INGENTING CvGaming står bakom och detta kommer att bestraffas extremt hårt jag finner inga ord som beskriver hur ledsen jag är för din skull Emin som fått lyssna på denna skit, jag hoppas att du fortfarande vill spela kvar på Cvgaming för 99% av servern gillar samt respekterar dig, du ska definitivt inte ta åt dig av det här, kontakta gärna mig på ts imorgon.

*update*

Kauppinen, Wazz & adde are now permbanned from our server.

Låser tråden

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.