Jump to content
CvGaming

Dreamhack Stufferino


Eurozze
 Share

Recommended Posts

Så, det fanns en annan post om dh men den är sjukt gammal nu och den har börjat samla damm så tänkte att man kan kunde göra en liten ny post för att få reda på vilka som kommer och om man har datorplats så kan man även skriva vart man sitter utifall man vill att folk från communityn ska komma och hälsa på.

 

Själv skaffar jag Eventpass och tycker att det ska bli sjukt kul att träffa folket som jag vet kommer.

 

Sen även om det visar sig att det kommer vara väldigt mycket folk som kommer så går det även att kanske fixa till en liten community träff? ^_^

 

Yeah,som sagt så ta bara och skriv under om ni kommer och vart ni sitter utifall ni har datorplats. :wub:

 

Also, från förra dh:

YGV9SAp.png

Link to comment
Share on other sites

NORRLÄNNINGEN Barre B kommer också på DH. En resa på 120 mil enkel väg. @Darwin om jag kör bil så skulle jag kunna plocka upp dig på vägen eftersom att jag bort 40 mil norr om dig. Anyways ska bli grymt kul att träffa er alla!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I Sverige har jag aldrig varit med söder ut än stockholm och här uppe där man bor finns inga skåningar så jag har aldrig träffat någon. Diaz blir första så det blir en höjdpunkt :D

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Jag tycker att med så många homosexuella som spelar på CvG, så borde du goatis trycka märken där de står CvGay gärna med regnbågsfärgerna så dom också kan få fina klistermärken att sätta på deras halvnakna Bieber affischer :)

Edited by Kebre
bättre formulerat
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.