Jump to content
CvGaming

"Its now time to leave"


Zacharias
 Share

Recommended Posts

Tjena tjena allihopa!

Det är med stor sorg jag skriver detta men nu är det min tur att lämna denna underbara server! Jag har haft goda minnen schyssta vänner och allt man kan önska sig. Det är med glädje nu när jag lämnar att jag kan säga jag är nöjd med detta Community jag har absolut inget att klaga på. Jag har spelat här i exakt 2432 timmar och varenda timme har varit ett nöje för mig att vara med om. Anledningen till att jag lämnar är att mina bröder lagt ryggen emot mig. De har bedragit mig gjort mig besviken och förstört min spelkännsla här. Och som man brukar säga "Allt har sitt slut" eller "Stig ner från tronen när det är som bäst"  Jag känner att när ens närmaste vänner vänder ryggen emot då är det nog dags att lämna. För att när jag sen tänker på Cv-Gaming då vill jag tänka på positiva saker roliga saker inte på när det började gå dåligt för mig! Vill också säga tack till Pontus som lät mig bli polis det var en erfarenhet som var rolig att testa på men det var nog inte ändå riktigt min grejj! Namn jag gått under är: Broccolimannen, Fearless, Zacharias, J.Falk och S.Fishman. Vill även tacka alla dessa personer: Darwin, Lallish, Goatis, Bobbi,R Pettson, Laijka, D.Frost, Stanford, Gazolin, Thorsten, Feroz och SavaGE det är ni alla som varit det viktiga delarna i min speltid ni har hjälpt mig med massa saker och utan er skulle jag aldrig blivit nått!

Lycka till alla här på Cv-Gaming kommer sakna er alla!

 

Hejdå alla gullepluttar: https://www.youtube.com/watch?v=-u-ZcFgDj-4

 

Mvh: Zacharias

 

 

Edited by [z'] S. Fishman
Link to comment
Share on other sites

Sjukt tråkigt... du får gärna droppa mig ett mess när du får tid/har lust om vad som hänt.

 

Kommer sakna dig, tills vi ses igen: må så gott i dom finska skogarna, basta mycket :D:drinks:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.