Jump to content
CvGaming

Unban Appeal Bartowski


Barre
 Share

Recommended Posts

 Name: [z'] Bartowski

            Date: 2015-10-27

            Reason: Ehm jag vet inte riktigt om mitt meddelande gick fram. Jag är hemskt ledsen för det jag gjorde, jag erbjuder refund även fast han fick behålla sina grejer. Han säger "ditt j**la cp" i videon så just när han säger det rycker man till och råkar missclicka. Förstår ej hur min factions ban har med detta att göra när jag verkligen erkände mitt misstag och bad om ursäkt / erbjöd refund. Mitt lov har just börjat och att sitta bannad hela det känns ingenting annat än surt så om ni möjligtvis går med på att skjuta upp min ban om ni nu inte går med på att häva den helt efter det jag skrev.

Jag vill EJ att Afriel dömmer denna ban appeal eftersom mitt meddelande inte gick fram i ban requesten.

Tack för mig!

 
Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

You know I dig u Barre men misclick eller ej så är de en rdm och sapphire verkar inte godkänna refund vilket ja tycker är extremt tråkigt så då är de nog bara sitta av den :/ men dock så tycker jag att kläcker man ur sig "ditt j**la cp" ska man ha en bann för bad behaviour också för man kläcker inte ur sig såna saker för att nån sitter o siktar på en de är bara onödigt. Hoppas de löser sig för dig :)

Link to comment
Share on other sites

Det du gjorde var en solklar RDM vare sig det var med mening eller inte.. Som spelare på servern så har du en skyldighet att hålla dig till de regler vi admins har satt upp. Om du bryter någon av de reglerna kommer du få ett straff som är olika hårt beroende på vilken regel du nu har brytit. Därmed kommer du behöva sitta av din ban tyvärr eftersom det inte är någon annan än du själv som satt sig I denna situation.

 

DENIED

Edited by Hysteria
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.