Jump to content
CvGaming

Ban Request [N.L.F] Silent


Zetas
 Share

Recommended Posts

  Request Information

        Name: [z'] Lallish

        Offender-Name: [N.L.F] Silent

        Date: 2015-10-27 14:20

        Reason: Vi hade haft fight, Jag är väl medveten om att NLF har KOS på deras kläder. Men jag tog av mig kläderna för att sedan ropa "Jag vill ej något annat" Tycker ej att man går upp och skjuter någon så som dom gjorde i det hära senariot. (Skulle kunna tänka mig refund om det han gör är fel!) (Vill ej att Bobbi eller Afriel tar hand om denna bannen då dom spelar i samma faction...)

 https://www.youtube.com/watch?v=9AvXZFV88ew&feature=youtu.be

Edited by Zetas
Link to comment
Share on other sites

Vi åker upp vid ditt torn och ser att du har Urban kläderna på dig, jag säger till Silent att gå upp och skjuta dig eftersom vi visste att ni hade folk som var upplagda. Du är väl medveten om att vi har Kos på dem kläderna och då kan du inte räkna med att vi tittar åt andra hållet när du lägger dem i väskan? Om du nu väljer att ha våra kläder så får du räkna med konsekvenserna.

Link to comment
Share on other sites

Vi åker upp vid ditt torn och ser att du har Urban kläderna på dig, jag säger till Silent att gå upp och skjuta dig eftersom vi visste att ni hade folk som var upplagda. Du är väl medveten om att vi har Kos på dem kläderna och då kan du inte räkna med att vi tittar åt andra hållet när du lägger dem i väskan? Om du nu väljer att ha våra kläder så får du räkna med konsekvenserna.

Fast va? Ni såg ju mig utan kläderna, Tänkte ju faktiskt säga till er att jag inte vill er något illa. Tycker i sådana fall ska det ske ett RP istället för att ni springer upp och skjuter som galningar...

Link to comment
Share on other sites

Fast va? Ni såg ju mig utan kläderna, Tänkte ju faktiskt säga till er att jag inte vill er något illa. Tycker i sådana fall ska det ske ett RP istället för att ni springer upp och skjuter som galningar...

Vi såg dig först med kläderna och om våran KOS går ut för att du lägger dem i väskan så anser jag att det är väldigt konstigt. Du hade dessutom god tid på dig att ropa, du har spelat tillräckligt länge för att veta hur långt Direct når osv. Vi bedömde inte att det var säkert nog för rp just där och då så vi gick på KOSen.

Link to comment
Share on other sites

Vi såg dig först med kläderna och om våran KOS går ut för att du lägger dem i väskan så anser jag att det är väldigt konstigt. Du hade dessutom god tid på dig att ropa, du har spelat tillräckligt länge för att veta hur långt Direct når osv. Vi bedömde inte att det var säkert nog för rp just där och då så vi gick på KOSen.

Ni såg hans kläder i third-person ifrån Ifriten..

Link to comment
Share on other sites

Vi såg dig först med kläderna och om våran KOS går ut för att du lägger dem i väskan så anser jag att det är väldigt konstigt. Du hade dessutom god tid på dig att ropa, du har spelat tillräckligt länge för att veta hur långt Direct når osv. Vi bedömde inte att det var säkert nog för rp just där och då så vi gick på KOSen.

Kill on sight on their clothes (hex/urban) Hade ej kläderna på mig... Så enligt regeln så är det ju no KOS?

Link to comment
Share on other sites

Men så här är det, min gode "vän". Du hade kläderna på dig, vi såg dig med kläderna PÅ. Du lade ned kläderna i väskan, som vi också såg. Därmed har du kläderna du inte får ha på dig som ger oss KoS. Det som händer sen är att vi avrättar dig för att DU har våra kläder. 

 

1+1 = 2.  Lägg ner den här diskussionen nu och ta bort banreq. 

Link to comment
Share on other sites

  • Goatis locked this topic

1. så har du/ni ingen rätt att begära att en specifik admin kollar och bedömmer på eran ban request vi bedömmer i 9/10 fall dom här sakerna tillsammans så i fortsättningen sluta skriva sånt då vi endå kommer att ha ett finger med i spelet, vi är admins av en anledning och jag tror lallish som gjort denna vet att jag skiter fullständigt i om det är "min polare" som gjort fel eller någon annan, anser jag att ett fel är gjort så kommer han bestraffas..

2. Så tycker jag ban requesten är konstig, du vet att nlf har kos på kläderna, du väljer aktivt att använda dom kläderna, what´s all the fuzz about..?

3. Återkommer med Verdict imorgon när jag pratat med Goatis

Link to comment
Share on other sites

Declined eftersom du klart och tydligt haft NLF´s kläder på dig. Att kolla på någon i "third-person" är inte felaktigt, Hade det inte varit okej med "info" i third-person så hade vi stängt av funktion på servern och forceat första person 24/7 men nu har vi inte det, vilket innebär att du är allowed to use it.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.