Jump to content
CvGaming

NLF?


MrCat
 Share

Recommended Posts

Idag så gjorde NLF en väldigt onödigt sak. De vill ta över pyrgos och sa att HRA inte lät dem och det va inte en ända HRA inne vad jag såg/vet. Så de säger att de ska skapa kaos och sa till människor att gå bort. Jag skulle landa min heli i pyrgos med full gear och mitt gäng va också full gear så ser NLF oss och springer de ditt med sina västar och tar alla våra liv det var inte bara oss visa civs och en medic. Sen kommer vissa nya civs och snor lot och kanske några från SC vet ej så dömmer inte och anklagar inte såg bara de runt kroppar. Tycker det är sjukt onödigt att de förstör bara alt role play för all. Jag  tycker det e så tråkigt att spela när de är inne och spränger. Hade varit bättre om de hade lite hårdare regler när det gäller bomber så det inte bara få går in och varna att de ska spränga och sen göra det.

Link to comment
Share on other sites

Vi varnade i news meddelande MINST 5 minuter innan vi började smälla. Först smällde vi av massor av C4 (Ingen dog av det, bara byggnader hehe) , och kanske 2 minuter efter började vi spränga bombvästar, vilket betyder att om man var rädd om sitt gear hade man iallafall goda 7-10 minuter att avlägsna sig från pyrgos på, jag förstår ärligt talat inte alls vad problemet är? Landa inte i en stad där du vet att det är ett pågående terrorist attentat om du är rädd om det du har på dig..

Sen gör vi faktist sånna attentat väldigt sällan, så att säga att vi ''förstör RPn för alla'' är bara falskt och obefogat.

Edited by Darwin
Link to comment
Share on other sites

Vi varnade i news meddelande MINST 5 minuter innan vi började smälla. Först smällde vi av massor av C4 (Ingen dog av det, bara byggnader hehe) , och kanske 2 minuter efter började vi spränga bombvästar, vilket betyder att om man var rädd om sitt gear hade man iallafall goda 7-10 minuter att avlägsna sig från pyrgos på, jag förstår ärligt talat inte alls vad problemet är? Landa inte i en stad där du vet att det är ett pågående terrorist attentat om du är rädd om det du har på dig..

Sen gör vi faktist sånna attentat väldigt sällan, så att säga att vi ''förstör RPn för alla'' är bara falskt och obefogat.

Men om folk connectar precis efter meddelanden? 

Link to comment
Share on other sites

 Jo fast woxxen hur ska man ta sig från airfield om man kommer med en heli och lägger in den där? Springa? Då är det mer än 2 minuter ;) sen är de ju så att man väljer airgarage för de är mer plats att lägga in dom där samt att det är de dom är till för, vanliga garage är för markfordon och är väldigt trångt samt att du isf måste parkera på gatan vilket gör att kommer någon i hög fart genom en kurva och inte hinner bromsa så är det rip heli :)

Link to comment
Share on other sites

 Jo fast woxxen hur ska man ta sig från airfield om man kommer med en heli och lägger in den där? Springa? Då är det mer än 2 minuter ;) sen är de ju så att man väljer airgarage för de är mer plats att lägga in dom där samt att det är de dom är till för, vanliga garage är för markfordon och är väldigt trångt samt att du isf måste parkera på gatan vilket gör att kommer någon i hög fart genom en kurva och inte hinner bromsa så är det rip heli :)

sant sant! Släpp av någon iiAthiras basketplan som tar ut markfordon å möter upp resten av er vid Airfield?

Link to comment
Share on other sites

Dom är terrorister, om de släpper ut en varning som de gjort senast så är det väl bäst att gtfo? Med tanke på hur kaoz pyrgos är för det är knappt någon lag där, folk rdmar etc etc, så tycker jag inte det är något fel att dom kör terrorist attentat där inne. 

 

Why you cryin

 

 

 

 

git gud

Link to comment
Share on other sites

Dom är terrorister, om de släpper ut en varning som de gjort senast så är det väl bäst att gtfo? Med tanke på hur kaoz pyrgos är för det är knappt någon lag där, folk rdmar etc etc, så tycker jag inte det är något fel att dom kör terrorist attentat där inne. 

 

Why you cryin

 

 

 

 

git gud

Men vart är RPn i att över pyrgos när det inte ärnågon HRA inne. Vad jag vet så vill admins att man ska göra det så roligt som möjligt för oss civila det var därför polisen kom in i pyrgos. Men jag ser inte vad NLF gör för att det ska bli roligare på servern när dom går runt med C4 och sånna saker.

 

Link to comment
Share on other sites

Men vart är RPn i att över pyrgos när det inte ärnågon HRA inne. Vad jag vet så vill admins att man ska göra det så roligt som möjligt för oss civila det var därför polisen kom in i pyrgos. Men jag ser inte vad NLF gör för att det ska bli roligare på servern när dom går runt med C4 och sånna saker.

 

Är det någon som tvingar dig till att vara i pyrgos när dom gör detta? Nej

Är det någon som tvingar dig till att spela på servern? Nej

Varför ska alla gnälla utan att komma med konstruktiv kritik? Bra fråga. brb tänka lite på saken

Link to comment
Share on other sites

Så har nu tänkt lite, dom enda som har rätt att gnälla är folk som möjligtvis spawnat in precis och inte fått några meddelanden ALLS, har detta skett så är dessa personer mer än välkomna att höra av sig DIREKT efter ett terrordåd så kan vi nog lösa det så vi har glada miner istället för sura.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.