Jump to content
CvGaming

Nlr


Obbe
 Share

Recommended Posts

  Name: *Your in-game name* [OLW] Obbe

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [T.G.R] L.Glanshed

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it <2015-10-29>

        Reason: Vi la ner spikmattor då kommer TGR vi säger att dem ska ge nycklarna till trucken men nej som vanligt vi dödar dem sen sticker proxim min kompis till gang hideout å köper lockpick sen ser man i chaten att han bryter nlr nu menar jag TGR då börjar ju timmern om sen dödar jag en till kompis av han. Sen när kommer polisen men hur skulle dem kunna ringa polisen att säga att trucken är tagen efter dem dog sen åker mina kompisar iväg från polisen dem jagar chris släpper av proxim jag kommer å hämtar han och åker tillbacks då är trucken borta och är bredvid chris då har TGR den igen.

Link to comment
Share on other sites

När ni åkte på vev av polisen så gick [APD] Dimitri och snattade tillbaks våran tempest, och sen åkte han tillbaks till safezone.

Kan tillägga att där ljuger du jag satt och tittade på dimitris stream han var inte I safezone. Ni åkte omkring runt 6 personer i en offroad och letade efter eran Truck så körde dimtri den.

Link to comment
Share on other sites

Du säger att jag ljuger bara för att du är arg på mig och man ska inte kommentera du har inget med detta att göra.

Olsson citerade "Ramel" inte dig Obbe =) 

Edited by TIMPAa91
Link to comment
Share on other sites

Har försökt att kolla på videon jag fattar dessvärre inte så mycket utav den, jag ser att du dör själv obbe men jag har 0 uppfattning om tidsramen...

Vi la ner spikes sen kör dem i den sen snacar vi ett tag att dem ska ge nycklarna dem ger ej dem dör av oss sedan kommer snuten efter 7-10min vi ser i chaten hur han bryter life rule då spawnar man ju man om men en nya timer vi åker iväg jag hämtar upp proxim det kanske har gått 10min sedan när vi är tillbacks äer den borta?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.