Jump to content
CvGaming

Ban appeal [z'] Thorsten


V1RRE
 Share

Recommended Posts

            Appeal Information

            Name: [z'] Thorsten Von Idiot

            Date: 2015-10-28 16:00

            Reason: RDM

[z'] Lallish hus blev raidat, vi andra i ZEDS åker ner emot Selakano för att stoppa raiden, vi ligger och skjuter emot poliser nere i staden, jag och Lallish ligger på ett berg runt staden, en hunter kör upp till oss och vi börjar smattra emot den, den kör ner över en kulle så vi tappar visual på den, Vi får höra i TS av dem andra i ZEDS som ligger nere vid Lallish hus, att NLF står vid huset i Staden.

i TS så skriker A. Karlsson " LALLISH, THORSTEN, DET ÄR NÅGON BAKOM ER!" jag vänder mig om och skjuter ihjäl en kille som går runt med vapen en bi bort.. Det var N.L.F.. NLF skjuter ihjäl mig och andra ZEDS och 3-4 minuter efter jag dött blir jag bannad i 3 dagar för RDM..

obviously så sköt jag inte N.L.F med mening.. Det var ett misstag då vi låg i en rätt pressad situation då hans hus med MASSIVT mycket saker blev raidat och vi var underbemmanade emot polisen..

Jag förstod ite varför N.L.F ens var vid platsen, men de skulle tydligen engaga oss, Jag som varit polis 2 gånger, fratkionledare för CvG- News, jag ÄR Medic -R3 samt co-leader för ett av de större gängen på servern, Jag tycker inte att jag förtjänade att bli bannad i 3 dagar pågrund av detdär misstaget,  IFALL det varit en polis som låg där, då hade han dödat mig om inte jag dödat han.

Jag blev bannad direkt utan att bobbi kontaktade mig på TS eller dylikt..

Det var RDM, men det var somsagt ett misstag då jag ALDRIG skulle skjuta någon utan en giltlig anledning. 

Jag har hitills suttit av 30 & 1/2 timma utav bannen.

med sånna här fler erfarna spelare så tycker jag man borde kunna lösa det via andra sätt då det faktiskt var som så att det var ett misstag..

skulle också vilja dra upp denna regel : 

§.4 Random DeathMatch (RDM / VDM)

If you are killed in the crossfire of a firefight, it is not RDM.

om man hårddrar det kan man kalla det crossfire of a firefight då kulor flög överallt, hunters fullproppade med snutar som rullade runt bland oss.

 

Jag skulle vilja ha ett mildare straff / unbann emot refound 

 

personen i fråga jag dödade var [N.L.F] al' Kebabi

 

 

RDM:en : 

https://www.youtube.com/watch?v=FRDzDBjSGK0

 

 

 

 

MVH Thorsten

Edited by V1RRE
Link to comment
Share on other sites

Yes då tar vi det publikt eftersom det tydligen inte räcker numera att snacka med folk i teamspeak.

1. Finns ingenting som "tvingar" en admin om att jag måste kontakta dig innan jag bannar dig för en solklar rdm, bara så vi har det ur vägen, förvänta dig inga special deals för att du varit ansvarig för cvg news / medic, att du har spelat polis etc,

2. Det var inte en crossfire, du har länkat bevisen till mig och man ser klart och tydligt att det inte är en polis, sen när börjar dom springa runt med hex kläder?

3. Som jag förklarade för dig i teamspeak så är detta en ban som du bör se som en punishment över hela erat gäng, att ni fortsätter bitcha runt och gnäller om att du är bannad är helt otroligt om du frågar mig, Ni betedde er som svin rent ut sagt i side, och jag förklarade för dig att du som rdmade kommer få sitta av den som en punishment för erat dåliga beteende, vad är det du/ni inte förstår?

Med andra ord om omständigheterna varit annorlunda dvs att ni inte betett er på det sättet ni gjort så hade du blivit unbannad och fått en möjlighet till att refunda.

 

Men yes där har ni alla förklaringen till varför Thorsten får sitta av sin ban, för han spelar i ett gäng som inte kunde hålla fingrarna i styr.

DECLINED

Mvh Bobbi

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.