Jump to content
CvGaming

Done!


Thecavepainter
 Share

Recommended Posts

Som jag sa innan så känns det väldigt konstigt för din poalre eller du (vet inte era namn) skrev i side efter att ni var påväg att ta upp händerna så jag gissar på att du har gjort något med recen eller så hörde ni :)

Men jag håller med fullt att vi sköt för fort.

MVH

Link to comment
Share on other sites

Som jag sa innan så känns det väldigt konstigt för din poalre eller du (vet inte era namn) skrev i side efter att ni var påväg att ta upp händerna så jag gissar på att du har gjort något med recen eller så hörde ni :)

Men jag håller med fullt att vi sköt för fort.

MVH

Har du bevis på det här för jag minns det inte så?

Link to comment
Share on other sites

Feroz Ifall dem nu var på väg att ta upp händerna. Varför gav ni dem inte tillräckligt lång tid så de kunde göra detta då? Isåfall så inser man ju att ni verkligen inte gav dem tillräckligt lång tid att agera och göra sitt val på att antingen ge upp eller få slåss för sitt liv! 

Peace I'm out! 

 

Link to comment
Share on other sites

Feroz Ifall dem nu var på väg att ta upp händerna. Varför gav ni dem inte tillräckligt lång tid så de kunde göra detta då? Isåfall så inser man ju att ni verkligen inte gav dem tillräckligt lång tid att agera och göra sitt val på att antingen ge upp eller få slåss för sitt liv! 

Peace I'm out! 

 

Som jag skrev på den andra banreq'en så sa jag att dom tog position :) Läg mitt inlägg där uppe igen, dom SKREV att dom skulle ta upp händerna

Link to comment
Share on other sites

vet att jag inte ska lägga mig i men hela KF kan intyga på att ni skrev det.

 

Hur kan ni intyga de?t har ni screenat? för isåfall äre ba att linka bilden.. för vi skrev inte det i side! känns som en ursäkt så att z ska komma undan.. Men om ni nu kan bevisa det här så tar jag ner ban req!

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.