Jump to content
CvGaming

Ban request APD!


AluT
 Share

Recommended Posts

Har ens helikoptern varit i eran strid och skjutit? Tänker då på förarn och han på kanten, eran video e för kort för att jag ska kunna bedöma det så du får gärna komplettera med en längre video

Link to comment
Share on other sites

Ja asså jag skjöt ihjäl jorma. helli var på plats hela tiden scouteade efter mig. sedan så drog han in i safezone.

Var inte svaret på min fråga, Har helikopter förarn samt han på sidan skjutit? Att helin varit på plats och scoutat betyder ingenting, om dom inte skjutit får dom backa till safezone, återkommer när jag kollat på dimitris video

Link to comment
Share on other sites

han landade flertal g[nger och skit. så det borde ju räknas som att vara med i kriget. Så om jag som civ springer runt med vapen i ett krig och inte avlossar ett skott. får jag då smita in i safezone och undvika fighten även om jag varit där, scoutat, kanske tänkt att skjuta. 

Link to comment
Share on other sites

han landade flertal g[nger och skit. så det borde ju räknas som att vara med i kriget. Så om jag som civ springer runt med vapen i ett krig och inte avlossar ett skott. får jag då smita in i safezone och undvika fighten även om jag varit där, scoutat, kanske tänkt att skjuta. 

Fick order om att dra ifrån där, var inga fler skott på ett par minuter. Så vi fixade en bil och gittade där ifrån. Har tyvärr inte inspelning på det.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 2015-11-07 01:07:25, Teechy said:

han landade flertal g[nger och skit. så det borde ju räknas som att vara med i kriget. Så om jag som civ springer runt med vapen i ett krig och inte avlossar ett skott. får jag då smita in i safezone och undvika fighten även om jag varit där, scoutat, kanske tänkt att skjuta. 

Nja, han tar absolut en risk som flyger med sin helikopter där(eftersom ni har kos) men som regeln säger så har han inte besvarat eran eld så har han all rätt i världen att fly till safezone, det är enbart om han besvarat elden han ej får fly till safezone,

 

Har kollat igenom allt material och kommer lägga denna som declined.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.