Jump to content
CvGaming

Nu är EPA Gänget här!!


Kupa
 Share

Recommended Posts

Jepp, titlen är sann. 

Önskar du att åka med och drifta med vårt volvo gäng? Jo, varsågod. Möts i kavala market och varvar våra motorer och dunkar hög musik med våra budget basar. 
Visst har vi några krav, du måste va över 13 år med mycket pung hår och äga en svettig Volvo som inte får se bra ut. Och helst skall du va avdankad och dricka mycket sprit, samt prata fult med lös i käften. 

Nu är Altis vägar farliga!!!

 

Be aware, driving like this (VDM) results in a Ban. Avoid it (I serve my punishment as I write this)

 

Edited by Kupa
Link to comment
Share on other sites

Förstår inte riktigt. 
Visst, rolig video Kupa, men varför göra detta i Kavala där som mest folk är som ger dig störst chans att VDMa flest folk?

Ja, du har varit en fraktionsmedlem, som borde ha gjort så att du skulle förstått att kavala är högt populerat område som man inte borde köra runt och "drifta" in i massa folk. 
Bättre än såhär kan du Kupa.

Link to comment
Share on other sites

Förstår inte riktigt. 
Visst, rolig video Kupa, men varför göra detta i Kavala där som mest folk är som ger dig störst chans att VDMa flest folk?

Ja, du har varit en fraktionsmedlem, som borde ha gjort så att du skulle förstått att kavala är högt populerat område som man inte borde köra runt och "drifta" in i massa folk. 
Bättre än såhär kan du Kupa.

Det jag inte förstår, är att allt måste bli en "grej" 

menningen med att jag körde som Jah gjorde, hade ingenting med videon att göra från första början. 

Såg det som en rolig grej efteråt.

och att folk inte flyttar sig när jag tutar och står mitt i vägen är väl la inte mitt fel? Enligt mig är det inte ens RP, för jag personligen skulle nog aldrig i helvetet stå på vägen och käka grillkorv tillexempel. 

Gud skapade 2 ben, använd dom (gå på kanten) 

Link to comment
Share on other sites

 

och att folk inte flyttar sig när jag tutar och står mitt i vägen är väl la inte mitt fel? Enligt mig är det inte ens RP, för jag personligen skulle nog aldrig i helvetet stå på vägen och käka grillkorv tillexempel. 

 

Så om du tutar på nån irl och dom inte flyttar sig så kör du rakt på dom? wat

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.