Jump to content
CvGaming

Ban appeal Pepperoni


Serious Sam
 Share

Recommended Posts

Name: Pepperoni

Date: Vet inte, det kanske var 2 månader

Reason: Jag blev bannad för dupeing, Jag dupeade med Acf sedan orkar jag inte med att alla kallar oss duper och admin frågar hela tiden.... så jag berätta hela historian till Bobbi, han säger att han vill ha kvar mig, så jag får inte ban för att jag berätta historian. Sen efter 1 månad så kommer Afriel och frågar om jag dupear, jag säger nej men jag har dupeat med ACF och jag berätta samma historia som jag hade berätta till bobbi, Sen efter 12 h så blir jag bannad av Afriel.... Är även Bannad på TS för att jag tröttanade på alla som kalla mig dupear, så jag störde dem....

Jag skiter i om ni rensar mig, jag vill bara bli unbannad, Har tråkigt nu för tiden. Och ni är den ända stora svenska rp servern.

Har spelat mycket på andra rp serverar men dem har inte lika mycket rp som ni... Har även lärt mig rp mycket bättre och lärt mig att inte lyssna på personer som vill dupea!

Link to comment
Share on other sites

Hej Pepperoni / Serious Sam,

 

Vi har valt att declina din ansökan om att bli fredad för att få komma in i vårat community igen, anledningen till detta är ganska simpel. Du misskötte dig grovt, satt även och ljög om extremt mycket detaljer.

 

Vänligen gör en ny ban appeal om cirka 3månader.

 

Mvh Admins

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.