Jump to content
CvGaming

Bartowski Unban Appeal


Barre
 Share

Recommended Posts

    Name: [z'] Bartowski

            Date: 2015-11-14

            Reason: Jag blev bannad för att jag undanhållit information. Vilket jag EJ nekar. Min ban ligger på 1 dag vilket jag i normala fall accepterat men jag gör denna ban app för 1. Att jag inte nådde ut till Jonas och Goatis när jag försökte förklara mig själv. 2. Det är helg:)

Jonas frågade mig vilka andra som befann sig på platsen på vår ban request. Då ställde jag frågan "<17:39:30> "[Medic Chief] Bartowski": Före jag ger sådan info så vore det uppskattat om vad som kommer att hända?"

Ca 3 timmar tidigare så fick jag två alternativ om jag antingen skulle lämna z' och bara spela medic chief eller lämna medic chief för att endast spela i z'. Detta satt mig i en sits där jag verkligen inte ville lämna någon part fast det lutade åt att jag skulle stanna i zeds för att det gänget har blivit ett kompis gäng för mig nu och inte bara ett gäng med spelare. 

Jag tänkte att om jag skulle ge Jonas info om vilka som befann sig på platsen så skulle jag svika zeds för att jag givit ut namn och jag vill ej stå ansvarig för deras ban och om jag inte skulle ge Jonas info så skulle jag sätta mig själv i skiten.

Jag ber personligen om ursäkt till Jonas för hur jag bemötte hans fråga med min halv taskiga attityd. Att jag ej gav dig info är fel pga att det stör hur servern styrs men samtidigt så prioriterar jag zeds.

Hoppas du/ni förstår. Tack för mig

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.