Jump to content
CvGaming

RDM TWCB 2015-11-15


Nemo
 Share

Recommended Posts

        Name: *Your in-game name* [z'] Nemo 

        Offender-Name: *Offender's in-game name* TWCB

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2015-11-15

        Reason: Dom börja skjuta innan dom sa hela frasen. https://www.youtube.com/watch?v=d9mIN4e2nE8&feature=youtu.be  Ville även prata med dom på ts men dom sa att jag skulle lägga en ban rec. Det Jag förlora var en tempest och gear. Men det ända jag vill ha är tempesten.

Dom som var där var http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/582449529839837919/DF2C822AA04FA4B2FF3E1E7D44726F640084B806/

Link to comment
Share on other sites

Men är du rolig. Du vet ju att det är vi och du kommer till en gunfight. Du ser att vi är i en stor gunfight ändå kräver du att vi måste skrika varje ord. Vi hade det redan tillräckligt stressigt innan du kom så att skrika ALLT känns lite onödigt. Du skickar ju bara Ban req för att du förlora dina saker, inte för att vi gjorde fel.

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Nemo said:

ni gav mig ett ultimatum efter det att ni bränt ett par skott mot mig

Haha, som jag säger. Skotten träffa dig inte ens, för att de inte skulle. Jag gav dig ultimatum i god tid så ja. Du är bara arg. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

 

1 minute ago, Morio said:

Haha, som jag säger. Skotten träffa dig inte ens, för att de inte skulle. Jag gav dig ultimatum i god tid så ja. Du är bara arg. :unsure:

i god tid? Jag tog redan skott innan ni ens hade sagt ultimatumet.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, PeTTePeTTe said:

Så du spelar utan tagg du.... det var ju fint!

A gang must share the same tag for example:    [123]-Name " 

Jag var inne och farma och ganget var fullt inne.

Link to comment
Share on other sites

Ojojoj! Här har vi ett prima exempel på hur man inte ska göra! 

Vi börjar med Nemo, varför åker du in i fighten??? Trodde du var så erfaren nu så att du vet att man inte åker in i en pågående fight! Sedan så varnar dom dig att du ska åka därifrån, det hör jag. 

PLUS att du väljer att hoppa ut och skjuta tillbaks...  Eftersom du är omringad och inte kommer komma levande ur fighten så borde du ha gett upp!!! 

 

Nu till TWCB,  RDM,  nej. Felaktig engage, ja. 

Dock så finner jag ingen anledning till att börja kasta ban i denna situationen då fel gjordes från båda parter!!! 

 

DECLINED,  och ta det som ett varningens finger till er alla!!! 

Kommer inte ha samma överseende nästa gång! 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.