Jump to content
CvGaming

Hallå hallå! Hejdå! hejdå!


SharkieMR
 Share

Recommended Posts

Hej alla, speciellt admins.

Som ni kanske har märkt så är jag inte på medic active listan längre samt som jag har berättat för Vchefen att jag kommer vara inactive hädanefter men, jag vill verkligen be om ursäkt jag MÅSTE ta en paus från servern det är rätt så mycket i gymnasiet nu och jag klarar inte av matten när jag spelar så mycket. Jag gör inte bara lite som jag vill. Jag har respekt för admins,moderators , nästan alla supports och dom flesta som spelar CVG. Jag skulle vara jätte tacksam om ni kunde acceptera detta det har blivit såååå j**la skit nu i skolan så jag måste satsa mer på det och vill inte tappa bort mig i några spel.
Anledningen att jag ber om ursäkt är inte bara för respekt men även såg hur en admin blev arg på att faktion spelare bara lämnar för en enkel anledning och inte tar ansvar till deras position i servern.
Jag är en erfaren medic med halvår+ tid som medic men jag hoppas att det fixar sig när tar denna pausen.
hur lång ska jag ta paus? jo en bra fråga i stora fall jag kommer vara bort rest i jullovet. men så mycket jag vet e det antingen jag kommer tillbaka på jullovet eller så börjar jag lite lätt där. värsta fall att jag inte göra ett av dom två grejerna.
Snälla va inte arga på detta :(

MVH
                      MEDIC Sharkie MR3

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, luckiiee said:

Nä nu blir ja förbannad!!!


Skämtåsido, du behöver aldrig lägga upp en tråd o be om ursäkt. Riktiga livet går före spel alla dagar i veckan och de behöver du aldrig be om ursäkt för!

Nej men jag vill bara en sida av respekt åtminstone, (förstår vad du menar)
inte för dra namn men det vara en admin som blev lite sur på att viktiga faktion spelare lämnar för ''dumma anledningar'' nu är ändå rätt så många tycker att jag har ett dåligt RP på servern för att jag prioterar APD som medic och följer den regeln gör min RP dåligt och själv vet inte vad en civ får eller inte får säga till en medic *NOTERA att den spelaren är mycket viktig på servern även en gammal spelare*, så hoppas det går bra utan mig på ett tag men a ja. att lägga upp detta kanske kan ändra något tillslut. :) 
Tackar för att du visar intresse i detta!

Link to comment
Share on other sites

Tror jag representanter alla oss i admin/mod/support laget när jag säger såhär: Vi förstår dig!!! 

Du behöver absolut inte be om ursäkt för att du inte har tid att spela, som luciiee sa, riktiga livet går före spelet!!!

Hoppas du får skolan på rätt köl och att det löser sig med allt!! 

 

Mvh Andreas//Resten av oss mods/admins.

Link to comment
Share on other sites

Hej alla tack så mycket för allt vill informera om en extra sak jag kanske kommer vara med 1 dag under kanske varje helg dom kommande veckorna eftersom det är inte så mycket att kötta än men det kommer när det kommer, ett par veckor till alltså tills jag kanske är helt inaktiv.

16 hours ago, Jonasp said:

droppa gärna mig ett pm när du hinner om vem denna "admin" är :) i övrigt ta hand om dig så ses vi när du e back!

ja det kan jag :P men bara påstår det kommer vara kort sagt :P

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.