Jump to content
CvGaming

Ban Req: [A.P.D] C.Hustle


Zacharias
 Share

Recommended Posts

Tycker att denna är löjlig om något. Satt och försökte hoppa över den redan innan engagen som Hedman själv kan intyga. Har tyvärr inte längre video på denna då jag har tagit bort alla videos från datorn. Dock vet jag att han hade det så han kan ju gärna länka det.

Sen är ju detta taget från våran konvo från ts är ju bara löjligt: <16:08:21> "-Zacharias-": Du får 5 min på dig att ta ner den eller så slänger jag upp en Ban Req mot dig
Hur mogen är du egentligen? Lägga ban req bara för att ni får en på er? Wow säger jag bara.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ludwig said:

Tycker att denna är löjlig om något. Satt och försökte hoppa över den redan innan engagen som Hedman själv kan intyga. Har tyvärr inte längre video på denna då jag har tagit bort alla videos från datorn. Dock vet jag att han hade det så han kan ju gärna länka det.

Sen är ju detta taget från våran konvo från ts är ju bara löjligt: <16:08:21> "-Zacharias-": Du får 5 min på dig att ta ner den eller så slänger jag upp en Ban Req mot dig
Hur mogen är du egentligen? Lägga ban req bara för att ni får en på er? Wow säger jag bara.

Jag erbjöd dig lösningen att om du tar ner din ban req mot oss, så lägger jag inte upp någon mot dig. Men du ville ju inte det så då får vi ju lösa detta på detta sätt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.