Jump to content
CvGaming

Ban request A.P.D J.Blane (?)


Feroz
 Share

Recommended Posts

 

  1. Create a new topic like this: "Ban request *In-Game name of offender* + date and timestamp".  (ie:  Ban request  Badcheater 2015-10-08 14.00)
     
  2. Use following template. Answer the questions and statements.
     

            Request Information

            Name: *Your in-game name* [z'] Feroz och resten av z

            Offender-Name: *Offender's in-game name* A.P.D J.Blane

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2015/11/23 19-20 ? 

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.  Så jag vet inte vad han gjorde under den här engagen. Han skriker "Ni sitter i mitt fordon stanna bilen eller så sänker jag er". För det andra så får vi inte ens en chans att stanna bilen då han skjuter under 1 sekund efter den så kallade "engagen". Och är "annars sänker jag er" ett ultimatum?

  3. 14. Engage
  4. If you are in a gang you must start your robbery with "THIS IS THE GANGNAME" For an example: This is the NLF, put your hands up or we open fire.

http://plays.tv/video/56535362d199d6c198


  1.  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tur att man inte är i ett gäng, utan faktion.

 

Sen ser man också klart och tydligt att ni har sänkt farten för att hämta upp en medlem av era, då passar jag på att skrika, då ser jag att ni ökar accelerationen och avfyrar skott mot hjulen.

 

(Sen vart det en person som tyckte att det var fel att jag inte informerade om vem jag var, men då jag sa MITT FORDON, så indirekt betyder det att jag är Polis.)

 

Här har ni det från min synvinkel: https://vid.me/3p56

 

Och ja, jag tycker det är ett skitbra verbalt ultimatum. Ser inget fel med det.

Link to comment
Share on other sites

Just now, J. Blane said:

Tur att man inte är i ett gäng, utan faktion.

 

Sen ser man också klart och tydligt att ni har sänkt farten för att hämta upp en medlem av era, då passar jag på att skrika, då ser jag att ni ökar accelerationen och avfyrar skott mot hjulen.

 

(Sen vart det en person som tyckte att det var fel att jag inte informerade om vem jag var, men då jag sa MITT FORDON, så indirekt betyder det att jag är Polis.)

 

Här har ni det från min synvinkel: https://vid.me/3p56

 

Och ja, jag tycker det är ett skitbra verbalt ultimatum. Ser inget fel med det.

Varför står det då på regeln med ett exempel "This is the NLF" såvitt som jag vet är nlf terroristerna på servern :)

Link to comment
Share on other sites

Just now, Feroz said:

Varför står det då på regeln med ett exempel "This is the NLF" såvitt som jag vet är nlf terroristerna på servern :)

Då får du väl använda SUNT FÖRNUFT och skilja mellan vilket som är CIV-GÄNG och FAKTION. Seriöst.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, J. Blane said:

Då får du väl använda SUNT FÖRNUFT och skilja mellan vilket som är CIV-GÄNG och FAKTION. Seriöst.

Fast N.L.F är ju också en faction...

På feroz video så skjuter du samma sekund som du ropar och bilen är i nerförs backe så vi hade ändå aldrig kunna stanna utan att dö. Också så sköt du ju sönder däcket  vilket fick ett stop på bilen och det var ju det som var ditt mål. Har TS loggar som kan bevisa detta.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, J. Blane said:

Då får du väl använda SUNT FÖRNUFT och skilja mellan vilket som är CIV-GÄNG och FAKTION. Seriöst.

Om du ska engagea både som faktion eller civilgäng ska du engagea rätt som reglerna säger. Ditt mål med engagen var att få tillbaka din bil så varför sköt ni dom andra i checkpointen som inte hade nått med bilen att göra?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bartowski said:

Fast N.L.F är ju också en faction...

På feroz video så skjuter du samma sekund som du ropar och bilen är i nerförs backe så om vi hade ändå aldrig kunna stanna. Också så sköt du ju sönder däcket  vilket fick ett stop på bilen och det var ju det som var ditt mål. Har TS loggar som kan bevisa detta.

Du måste skoja med mig, bilen rullar fortfarande nerför backen, när bilen står komplett still hade jag varit nöjd, nu gjorde den inte det. Väntar en sekund efter jag skrikit, sen ser jag FORTFARANDE att bilen inte stannar, då börjar jag skjuta.

 

4 minutes ago, Feroz said:

Om du ska engagea både som faktion eller civilgäng ska du engagea rätt som reglerna säger.

If you are in a <GANG> you must start your robbery with "THIS IS THE <"GANGNAME"> For an example: This is the NLF, put your hands up or we open fire.

Då det inte är skrivet i regeln själv så har jag inte gjort något fel. Och det anser jag inte heller att jag gjort.

 

Ni har mitt POLISFORDON, ni VET att det finns poliser runt omkring och ändå försöker ni köra iväg, allt är i videon, det är bara upp till admins nu.

Link to comment
Share on other sites

Fast jag skojar inte. Du ser i feroz video att du börjar panga samma sekund + att du hade varit nöjd om bilen stannat är ju rent skit snack eftersom att vi hade folk norr om kavala checkpoint som började ta emot dödlig eld, De befann sig inte ens nära oss, de sköt inte ett enda skott föränn de själva tog eld.

 

Kanske gräver min egen grav när jag säger detta men det ska bli ett sant nöje att se admins beslut på dessa två ban reqs som Feroz just lagt upp. Sista två veckorna har Admins verkligen varit pet noga på reglerna. Ska se hur det här slutar.

Vill gärna avsluta att jag inte har något emot dig Blane. Jag uppskattade vår chat tidigare enormt mycket, tack för att du var resonabel:)

Link to comment
Share on other sites

Det kan argumenteras då varje gång vi blivit spikeade av er så har det från ingenstans börjat skjuta från alla kullar i hela j**la kavala cp, inte fan lägger vi upp argument genom det. Finns många scenarion vi alla i kåren kan beskriva mot er som är exakt likadant som du säger nu, alla kan instämma på det.

Link to comment
Share on other sites

Tycker det minst är 1,5-2 sekunder innan han börjar skjuta på hans video @Bartowski , och engagen var rätt frän faktist!

 

ville bara rätta din felaktiga information när du säger att han skjuter samma sekund som han skriker(svarar här istället)

Link to comment
Share on other sites

Efter överläggning med flertal andra har jag beslutat mig!

Finns ingen anledning att banna här då ni visste att ni satt i en polisbil, det kommer en hunter, ett polisfordon, en snut hoppar ut, och det säger till och med själva, skriker sin engage, ni gasar iväg, han skjuter.

Inget fel här! Tycker inte blane hade behövt säga att det va APD med tankte på sammanhanget!

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.