Jump to content
CvGaming

Ban request A.P.D M.Bachne


Feroz
 Share

Recommended Posts

  Request Information

        Name: *Your in-game name* [z'] Feroz

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [A.P.D] M.Bachne

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened>2015/11/22 eller 21

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Samtidigt som vi engagear så skjuter han oss innan vårat "eller så dör ni". http://plays.tv/video/565200942b726848e3

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Feroz said:

  Request Information

        Name: *Your in-game name* [z'] Feroz

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [A.P.D] M.Bachne

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened>2015/11/22 eller 21

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Samtidigt som vi engagear så skjuter han oss innan vårat "eller så dör ni". http://plays.tv/video/565200942b726848e3

Yes!

På regeln §4.5 

  • Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing.
     

Jag springer in där och upp i ett torn när ni börjar att skrika. Jag fick välja antingen döda han eller bli dödad. Självfallet vädjar man om sitt eget liv och dödar han som man springer på!

Det vore också roligt och få en längre video på hur du kom upp till den positionen du ligger på under filmen. 

 

Sedan hur man beter sig mot andra är något ni bör se över. Eller åtminstone Pedro. Inte första gången man får ett fint pm!

https://gyazo.com/df9d7525615ef230e0066b27a038b854

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, BlackPanda said:

Yes!

På regeln §4.5 

  • Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing.
     

Jag springer in där och upp i ett torn när ni börjar att skrika. Jag fick välja antingen döda han eller bli dödad. Självfallet vädjar man om sitt eget liv och dödar han som man springer på!

Fast är det så kan man ju nästan jämföra med denna ban req: http://cvgaming.net/topic/4544-ban-request-cv-d-csl-sapphire/#comment-22871 Ludwig gjorde en engage fast inget ultimatum och blev skjuten. Ban requesten blev accepterad. 

Här befinner du dig i ungefär samma part fast det är vi som gör en engage och innan vi har hunnit lägga vårt ultimatum så skjuter du.

Link to comment
Share on other sites

Skriver samma sak här som på ban reqen på blane. 

Bachne jag har ingenting emot dig, du är en grymt skön kille. Men baserat på hur z' har varit bevakade sista 2 veckorna vill jag gärna se hur detta slutar.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Bartowski said:

Fast är det så kan man ju nästan jämföra med denna ban req: http://cvgaming.net/topic/4544-ban-request-cv-d-csl-sapphire/#comment-22871 Ludwig gjorde en engage fast inget ultimatum och blev skjuten. Ban requesten blev accepterad. 

Här befinner du dig i ungefär samma part fast det är vi som gör en engage och innan vi har hunnit lägga vårt ultimatum så skjuter du.

Dock måste jag säga att det finns en stor skillnad i dessa 2 ban req'sen. 

Jag springer på en av era medlemmar som mer eller mindre även han står och kollar på mig med en katiba. Ludwig vet knappt vart folk är och gör inget riktigt stort hot. Jag står öga mot öga med en bandit som jag kommer bli dödad av om jag inte gör detsamma med honom!

2 minutes ago, Bartowski said:

Skriver samma sak här som på ban reqen på blane. 

Bachne jag har ingenting emot dig, du är en grymt skön kille. Men baserat på hur z' har varit bevakade sista 2 veckorna vill jag gärna se hur detta slutar.

Jag har absolut ingenting mot dig heller. Blir bara lite förvånad. Man kan ju försöka prata med någon innan kan man inte det? Men fine sure.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, BlackPanda said:

Dock måste jag säga att det finns en stor skillnad i dessa 2 ban req'sen. 

Jag springer på en av era medlemmar som mer eller mindre även han står och kollar på mig med en katiba. Ludwig vet knappt vart folk är och gör inget riktigt stort hot. Jag står öga mot öga med en bandit som jag kommer bli dödad av om jag inte gör detsamma med honom!

Jag har absolut ingenting mot dig heller. Blir bara lite förvånad. Man kan ju försöka prata med någon innan kan man inte det? Men fine sure.

det skulle bli rent utav shitstorm om det du gjorde var (okej) ex. jag springer runt med katiba och ser en polis med tazer som säger apd stop och sen pam skjuter jag han sekunden efter för jag ville ju inte bli tazad men då skulle jag nog få sitta av en fet ban eller jag kanske har fel det kanske är ok att skjuta folk innan dom engagat...

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, BlackPanda said:

Yes!

På regeln §4.5 

  • Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing.
     

Jag springer in där och upp i ett torn när ni börjar att skrika. Jag fick välja antingen döda han eller bli dödad. Självfallet vädjar man om sitt eget liv och dödar han som man springer på!

 

Skulle jag ha skjutit dig för att skydda mig själv så hade ju jag redan suttit på en fet ban för RDM.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.