Jump to content
CvGaming

Ban Request z'ferozz


cARPEN
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: *cARPEN*

        Offender-Name: *z'ferozz*

        Date: 2015-11-23 - 22:20 (Har ej tid då det hände men kollade precis på z'ferozz banrequest. 

        Reason: Det går ej att komma upp där på ett legit vis. Däremot vet jag att det går att hoppa upp eftersom man glider/studsar upp på "taket". Pratade med Både [SC] Olsson och [SC] Pablo om detta häromdagen och de erkände bug abusement men vart villiga att lägga ner fighten och ge refund för de som skett. 

http://plays.tv/video/565200942b726848e3

§.1  Exploits :

Abusing bugs or game mechanics for gain. If there is a replicating gun somewhere, report it and leave it alone. If an admin catches you abusing the glitch,  you will be banned permanently.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, cARPEN said:

Request Information

        Name: *cARPEN*

        Offender-Name: *z'ferozz*

        Date: 2015-11-23 - 22:20 (Har ej tid då det hände men kollade precis på z'ferozz banrequest. 

        Reason: Det går ej att komma upp där på ett legit vis. Däremot vet jag att det går att hoppa upp eftersom man glider/studsar upp på "taket". Pratade med Både [SC] Olsson och [SC] Pablo om detta häromdagen och de erkände bug abusement men vart villiga att lägga ner fighten och ge refund för de som skett. 

http://plays.tv/video/565200942b726848e3

§.1  Exploits :

Abusing bugs or game mechanics for gain. If there is a replicating gun somewhere, report it and leave it alone. If an admin catches you abusing the glitch,  you will be banned permanently.

Då admins sätt folk göra det här väldigt många gånger så tar vi det som sunt förnuft att vi får vara där! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, cARPEN said:

Eller jag rättar mig, ordet sunt förnuft är något du BÖR använda innan du hoppar upp på en vägg som är 3m hög. 

Lovar att många admins sett att folk hoppar upp där nästan varje prisonbreak och ingen åker på ban på det så då tar jag det som att du får göra det! :)

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, cARPEN said:

Okej. Så du hoppade alltså upp på en 3m vägg, som du anser är ok eftersom andra gjort det? 

Efter att folk gjort det nästan varje prison break så ja, då känner jag att de är okej :) 

Inget jag är säker på men gissar på att även andra faktioner användt sig utav samma position.

Link to comment
Share on other sites

Okej, du erkänner alltså bug exploit.

Abusing bugs or game mechanics for gain.  

These are considered exploits, and you will not be kicked, but banned.

Skiter fullständigt i vem som gjort det innan och när. DU la precis upp en video när du bryter den reglen som ligger nästan högst upp på CvGs regler. 

Jag önskar dig lycka till. Natti

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, cARPEN said:

Okej, du erkänner alltså bug exploit.

Abusing bugs or game mechanics for gain.  

These are considered exploits, and you will not be kicked, but banned.

Skiter fullständigt i vem som gjort det innan och när. DU la precis upp en video när du bryter den reglen som ligger nästan högst upp på CvGs regler. 

Jag önskar dig lycka till. Natti

Tacktack! :) Kan ju inte säga emot att jag inte har gjort det då du har video från mitt perspektiv och känner att det kanske kommer att gå bättre om jag erkänner :)

Admin lås! 

Link to comment
Share on other sites

Takó, tänker inte tjafsa om några regler om att du ej får diskutera i en annans banrequest. 

 

Nevertheless, han erkänner själv att han hoppat upp. Han använder en bugg - glida upp på en vägg - som är betydligt högre än han själv. 

Jag förstår inte logiken i ditt argument Takó, så jag får alltså använda en bugg/glitch till min fördel sålänge jag inte är i en fight? Om buggen/glitchen ger mig en fördel i fighten som komma skall är det ok också?

Isf kan jag väl likaväl använda buggen/glitchen under fight också?

Link to comment
Share on other sites

Just now, cARPEN said:

Takó, tänker inte tjafsa om några regler om att du ej får diskutera i en annans banrequest. 

 

Nevertheless, han erkänner själv att han hoppat upp. Han använder en bugg - glida upp på en vägg - som är betydligt högre än han själv. 

Jag förstår inte logiken i ditt argument Takó, så jag får alltså använda en bugg/glitch till min fördel sålänge jag inte är i en fight? Om buggen/glitchen ger mig en fördel i fighten som komma skall är det ok också?

Isf kan jag väl likaväl använda buggen/glitchen under fight också?

Som tako sa så kan man åka heli dit. Så om jag ser dig hoppa över en vägg när du är t.ex i safezone så lägger jag banreq? Känns mest barnsligt att lägga banreq på en sak du inte har med att göra. Men ser jag dig hoppa över en vägg så skickar jag banreq om det är så du vill att det ska vara.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cARPEN said:

Takó, tänker inte tjafsa om några regler om att du ej får diskutera i en annans banrequest. 

 

Nevertheless, han erkänner själv att han hoppat upp. Han använder en bugg - glida upp på en vägg - som är betydligt högre än han själv. 

Jag förstår inte logiken i ditt argument Takó, så jag får alltså använda en bugg/glitch till min fördel sålänge jag inte är i en fight? Om buggen/glitchen ger mig en fördel i fighten som komma skall är det ok också?

Isf kan jag väl likaväl använda buggen/glitchen under fight också?

ja det tycker jag jag har ju sett pådimitris stream tex att han hoppar ner från atc på plåttaket vid prision för att få en bättre position men det är ok eller för det är bara att hoppa ca 20-25 meter rätt ner sålänge det inte är z är det ok verkar det som 

Link to comment
Share on other sites

Man kan landa en heli på taket Caden, absolut. Därav frågade jag Feroz tidigare i denna tråd. (Din kommentar på Caspers inlägg är helt idiotisk och spydig då du kan landa där samt släppa av någon).

 

Att hoppa från ATC:n ner på plåttaket är väl möjligt? Antar att han får använda firstaid också. 

Sedan till den personen tråden handlar om, Feroz: Absolut, gör du så.

Jag ser din banrequest ligga på Bachne efter en halvtaskig engage som resulterade att en av er dog, därav blir jag irriterad då ni kunnat lösa det verbalt på ts istället för en j**la diskussion på forumet, i en banreq. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jag vet inte men hört rykten om att du också varit bannad förut, även faktionsbannad, då har du inte rätt att lägga en banreq någonsin? För då har ju du gjort något väldigt fel. 

3 minutes ago, cARPEN said:

Ska ni lägga en banrequest på någon korrekt och få andra att följa reglerna, tycker jag att ni själva bör göra det exemplariskt också. 

 

End of discussion. 

 

Link to comment
Share on other sites

De rykten du har hört stämmer säkert någorlunda bra!

Varför jag har rätten att lägga en banrequest är för att jag exemplariskt följt reglerna in-game, aldrig varit bannad för något som hänt in-game. Sitter faktiskt just nu och kollar igenom forumet och kan enbart hitta en Ban-request på mig, någonsin. Den är från 3 November, 2014 och blev declined. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, cARPEN said:

De rykten du har hört stämmer säkert någorlunda bra!

Varför jag har rätten att lägga en banrequest är för att jag exemplariskt följt reglerna in-game, aldrig varit bannad för något som hänt in-game. Sitter faktiskt just nu och kollar igenom forumet och kan enbart hitta en Ban-request på mig, någonsin. Den är från 3 November, 2014 och blev declined. 

No offense men jag tror verkligen inte på att du har  följt alla regler exemplariskt :/ 

men då tråden endast går till pajkastning så kan admin låsa den tack!

Link to comment
Share on other sites

Det är din tolkning. Jag ser själv att du inte gör det i din egna banrequest. Jag kanske inte har spelat exemplariskt men jag har spelat så pass OK att jag enbart fått två banreqs på mig (Hittade en till som också blev declined). 

Om du vill fortsätta kasta paj så kör hårt, kommer bara ge dig svar på tal varje gång. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cARPEN said:

Det är din tolkning. Jag ser själv att du inte gör det i din egna banrequest. Jag kanske inte har spelat exemplariskt men jag har spelat så pass OK att jag enbart fått två banreqs på mig (Hittade en till som också blev declined). 

Om du vill fortsätta kasta paj så kör hårt, kommer bara ge dig svar på tal varje gång. 

Men då har inte du någon rätt alls att lägga banreq? Du skrev själv att man måste vara exemplarisk för att få lägga banrequests? Du måste läst fel, skrev 

 
men då tråden endast går till pajkastning så kan admin låsa den tack!
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, cARPEN said:

Alltså seriöst Feroz, snart börjar jag undrar om du överhuvudtaget tänker. Jag orkar verkligen inte diskutera med dig längre utan säger God natt. 

Tack! :D 

lås tråden nu!

Link to comment
Share on other sites

  • Rasmus locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.