Jump to content
CvGaming

RDM'ad av FDM


Vincent D
 Share

Recommended Posts

Jag flög i min helikopter ovanför FDM, dom skrev meddelanden om att sticka iväg via sms och sedan sköt dom ner mig, jag har bild när dom skickade engage till min kompis men den var menat till mig. sedan sköt dom ner min helli. Jag kom på att dom skrev på svenska vilket betyder att dom bröt mot denna regeln:

"Voice over in direct chat MUST be in english during a robbery if you are not familiar with the person."

Här har ni bilden när jag har blivit ner skjuten: 

http://imgur.com/rgfrlcx

 

107410_screenshots_2015-11-25_00001.jpg

Link to comment
Share on other sites

När vi först skickar ett sms att du ska dra annars öppnar vi eld så drog du (du fattade vad vi skrev och dessutom det faktum att ni rånade oss dagen innan gör att vi vet att ni/du är svenskar), senare kom du tillbaks och då skickade vi ju igen att om du inte drar så öppnar vi eld. Sen det faktum att du ser ju vilken clan det är som skriver till dig och att reglen säger  "Voice over in direct chat MUST be in english during a robbery if you are not familiar with the person."  Vi använde inte oss utan voice utan sms och som jag sa innan vi vet vem du är sen tidigare och så även det faktum att vi inte rånade dig utan bad dig att dra. 

Mvh Widell

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Widell said:

När vi först skickar ett sms att du ska dra annars öppnar vi eld så drog du (du fattade vad vi skrev och dessutom det faktum att ni rånade oss dagen innan gör att vi vet att ni/du är svenskar), senare kom du tillbaks och då skickade vi ju igen att om du inte drar så öppnar vi eld. Sen det faktum att du ser ju vilken clan det är som skriver till dig och att reglen säger  "Voice over in direct chat MUST be in english during a robbery if you are not familiar with the person."  Vi använde inte oss utan voice utan sms och som jag sa innan vi vet vem du är sen tidigare och så även det faktum att vi inte rånade dig utan bad dig att dra. 

Mvh Widell

men att säga "dra eller landa annars skjuter vi" två gånger är väl knappast en ok engage?

Link to comment
Share on other sites

Vad ska vi skriva då? Speciellt när du kommer tbx cikra 10 minuter senare efter första smset och vi ger dig chansen att dra igen vilket du inte gjorde, som sagt du vet via sms vilket clan och vi vet sen innan att ni är svenskar. Du kanske tycker att det är en dålig engage. Men nu är det väll ändå upp till admin vad han tycker.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.