Jump to content
CvGaming

ban req på hejsan trollar eller vad ni säger ???


sikta
 Share

Recommended Posts

den som är skyldig till det hela är hejsan 

 

tid är undra kvällen 

datum 2015-11-27

datum 2015-11-28

 

jag vill att alla som har video på hejsan kan kommentera. och ladda upp som kommentar tack på för hand. 

 

jag hade missat en sak att Cv-D hjälper mig att säga till hejsan snällt men han gör ju inte bra i från sig. 

 

 

film är här     https://www.youtube.com/watch?v=9XBNot4GWoE&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sikta said:

kriget vad över jag fråga NLF om det är okej dom sa ja 

men jag kommer ihåg att vi lootade folk som vi inte dödat fast polisen sa att det var ok och det fick vi ge refund för endå så detta borde ju också resulteras i ett straff då regler är regler

Link to comment
Share on other sites

Rätta mig om jag har fel nu, jag var inne med NLF under händelsen, vi sa att det var OK för medic att ressa (vi tänkte inte allls på att dom var samma gäng när han spelar civ)

Om jag förstått det rätt så får medics inte vara på samma plats som deras egna gäng medlemmar (detta var något vi införde under den perioden gänget Zeds hade 3-4 medics i sitt gäng) som alltid prioriterade sina egna medlemmar.

Dock i detta fall så har vi ju gett OK på att han får ressa och fighten är slut så jag ser det inte som en big deal ( är det en regel som brytits från medics sida så är det upp till Medics chiefs att ge sikta en bestraffning för detta )

Gällande trolling så kommer jag att Neka denna requesten, feel free att sätta en ress ban på hejsan

Lös det på ett bättre sätt nästa gång.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.