Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] [A.V.F] Wazz


Rasse
 Share

Recommended Posts

Dom flesta ville att jag skulle göra en så varför inte B-)

Appeal Information

            Name: [A.V.F] Wazz

            Date: 2015-10-27

            Reason: Jag blev bannad för (racism, bad beheivior). Det började med att min kompis (Basse/kauppinen/sebbe) rdm:ade Emin utanför kavala, Vi hoppade över till ett gemenskapt teamspeak rum och pratade om hur vi skulle lösa detta. Min kompis basse som inte hade så mycket pengar ingame och redan hade fått x antal varningar utav bobbi valde att försöka fixa saken med refund. Kommer inte ihåg allt vad han ville refunda men det var några saker. Men iallafall vi satt i en TS och Basse blev mer otålig för att han inte ville få ban men Emin vägrade ta emot refund och ville att han skulle få ban. Jag blev bannad för dessa saker:

1. det skulle se bra ut för servern.

2. Jag ifrågasatte varför han bara ville ha refund och småskrattade åt att han ville ha refund och jag skrattade INTE åt hans svenska. Jag vet att han kämpar mycket för att kunna prata svenska så bra som möjligt.

3. Rasist: jag sa aldrig något som var rasistiskt det kan vi kolla upp på videon (om den finns kvar)

 

 

Jopp. Skulle varit kul att komma tillbaka till servern nu när 1 eller 2 månader gått, har inte så mycket att göra nu för tiden när skolan är lugn och cs blir tråkigare och tråkigare. Har även pratat med några från CVG på DH nu i vinter och haft lite småkul med dom. Jag visste att Goatis och Kebre också var på DH men kunde aldrig hitta dom.

 

Jopp det var allt för mig <3
 

Link to comment
Share on other sites

Denna snubben ska tillbaks, enligt videon så var det ju Adde som häll på att härma och håna hur Emin snackade. Men Wazz och Kauppinen var ju inte rasistiska. Hade dom snackat om det dom snackade om mot en svensk hade den svensken varit dum. Men dom tyckte ju att det var dumt att Emin ville banna istället för att få refund. 

Enligt vad jag hörde i ban requesten så var det en av dom som uttalade sig idiotiskt, och som Wazz säger, så drog ni alla över en kamm. Rätt ska väl ändå vara rätt.

Link to comment
Share on other sites

Hej,  Emin är Här. Jag vill att prata också om detta problem. Nån säger att emin ville direkt ban ville inte refound. Jag vissade en teamspeak video det var bara en del av problemet. Jag hörde många dåligt sakar och kommer ihåg forfarande. Jag vill att bara säga varför jag sa nej till dina refound request. Jag sa att nej eftersom ni sa inte förlåt. You broke my heart so hard and you did not say sorry. Refound can not fix my broke heart.You just said refound. You can not fix a problem with refound you have to accept your fails. Den dagen var jag jätte  arg . Jag sov inte och gick inte till skolan. Whatever.  När ni fick perma ban blev inte jag glad. Jag blev ledsen. Perma ban är jätte lång ban.

I hope you understand your fail and you are ready for to play because I want to see you again on the Server !

See you soon !

Respekts

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Emin said:

Hej,  Emin är Här. Jag vill att prata också om detta problem. Nån säger att emin ville direkt ban ville inte refound. Jag vissade en teamspeak video det var bara en del av problemet. Jag hörde många dåligt sakar och kommer ihåg forfarande. Jag vill att bara säga varför jag sa nej till dina refound request. Jag sa att nej eftersom ni sa inte förlåt. You broke my heart so hard and you did not say sorry. Refound can not fix my broke heart.You just said refound. You can not fix a problem with refound you have to accept your fails. Den dagen var jag jätte  arg . Jag sov inte och gick inte till skolan. Whatever.  När ni fick perma ban blev inte jag glad. Jag blev ledsen. Perma ban är jätte lång ban.

I hope you understand your fail and you are ready for to play because I want to see you again on the Server !

See you soon !

Respekts

Respect! <3

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Emin said:

Hej,  Emin är Här. Jag vill att prata också om detta problem. Nån säger att emin ville direkt ban ville inte refound. Jag vissade en teamspeak video det var bara en del av problemet. Jag hörde många dåligt sakar och kommer ihåg forfarande. Jag vill att bara säga varför jag sa nej till dina refound request. Jag sa att nej eftersom ni sa inte förlåt. You broke my heart so hard and you did not say sorry. Refound can not fix my broke heart.You just said refound. You can not fix a problem with refound you have to accept your fails. Den dagen var jag jätte  arg . Jag sov inte och gick inte till skolan. Whatever.  När ni fick perma ban blev inte jag glad. Jag blev ledsen. Perma ban är jätte lång ban.

I hope you understand your fail and you are ready for to play because I want to see you again on the Server !

See you soon !

Respekts

Fyfan mad mycket respekt du ska ha <3<3<3<3 helt sjukt <3<3<3<3

önskar jag hade kunnat säga förlåt till dig men jag blir seriöst ledsen så glad jag är och att jag inte sa förlåt som jag ångrar som fan om det bara fanns mod att säga ifrån när vi satt i teamspeak så hade jag gjort det är ber så hemskt mycket om ursäkt och stor j**la respekt till dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Rasse said:

Sant men du glömde tillägga att ADMIN bannade oss för att det skulle se bra ut för servern sa tillochmed en utav adminsen

Ok ska ta mig tiden att faktiskt svara på detta, Vem sa det? Vill ha namn för jag tycker det är åt helvete att du kommer och kastar lögner på oss.

Vi valde att permbanna er för att ni betedde er som riktiga idioter, sen om du bara satt och garva tror du på fullaste allvar det spelar någon roll? Du hade inte varit delaktig om du lämnat TS, inte direkt så du tjafsa emot. skärp till dig.

14 hours ago, KayTac said:

Denna snubben ska tillbaks, enligt videon så var det ju Adde som häll på att härma och håna hur Emin snackade. Men Wazz och Kauppinen var ju inte rasistiska. Hade dom snackat om det dom snackade om mot en svensk hade den svensken varit dum. Men dom tyckte ju att det var dumt att Emin ville banna istället för att få refund. 

Enligt vad jag hörde i ban requesten så var det en av dom som uttalade sig idiotiskt, och som Wazz säger, så drog ni alla över en kamm. Rätt ska väl ändå vara rätt.

"Denna snubben ska tillbaka", sist jag kollade så var du ingen admin och bör således INTE  kommentera andras ban appeals., Kauppinen var ju den som var mest rasistisk av alla så vetefan vad du snackar om.

På samma sätt som vi bedömmer en RDM, så bedöms du/ni som ett gäng, inte som enskilda individer.

 

Sen för att klargöra: Emin har sagt ok på att unbanna dig, men jag och resterande admins är inte så säkra på huruvida vi faktiskt vill göra detta.

7 hours ago, Rasse said:

Bobbi sa även att jag skulle få prata med en av grundarna men bannade mig på direkten utan att jag fick prata med grundarna!

Yes men han ville inte prata med er. Grundarna har förövrigt egentligen ingenting med arma att göra. däremot i detta fall så blev ni bannade för rasistiska uttalanden och det ni gjorde var långt ifrån okej, och varken gw eller kebre ville snacka med er.

Det som får mig att bli lack nu igen är att du påstår att det ska se bra ut för servern fucking skämtar du med mig eller? Jag kunde inte bry mig mindre om hur det ser ut för servern vid en eventuell ban / decline på den ban requesten ni hade uppe på er, Min personliga åsikt är att ni har ingenting på denna servern att göra, för jag är helt övertygad om att du var fullt medveten om att det ni gjorde var åt helvete.

Sen är inte jag den som är den eftersom Emin som är den drabbade i detta fallet har sagt att det är ok för han med en unban så kommer jag dra det en gång till med admins eftersom dom röstade nej vid första tillfället(skedde för ungefär 3timmar sedan)

 

Låser tråden och återkommer när jag fått ett besked.

 

Mvh Bobbi

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic

Hej Wazz, vi har nu beslutat att ge dig en till chans, din ban på ditt riktiga forum konto är hävd, din teamspeak samt ingame ban är också hävd.

 

Hoppas att du sköter dig nu.

 

Mvh Admins

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.