Jump to content
CvGaming

Slut för El Capitano


Recommended Posts

11 minutes ago, Daniel Macáres said:

Wait what?.. Vet inte vad det är som får dig att lämna men du får ha det så bra  :wub:

Han skulle sälja sin dator då han endå inte kommer ha tid att spela framöver på grund utav mycket skola, träning etc.

 

Jävligt tråkigt :( Love you to the moon and back brother

Link to comment
Share on other sites

Hampus min broder från en annan moder, du vet hur mycket jag älskat dig och älskar dig. Vi har känt varandra länge, du och jag har många gamla minnen tillsammans. Det är med enorm sorg jag måste se dig gå men det enda jag kan göra är att ge dig ett stort Tack för allt du gjort med mig. Kommer sakna dig väldigt mycket då jag vet att denna communityn behöver dig. Förra julafton satt du och jag i N.L.A Chekpoint och sjöng julsånger och hade det mysigt nu är det julafton igen om 22 dagar men iår blir det väl inget då. Men vill lova dig en sak att om du någon dag kommer tillbaka står både jag och ditt gear som du gav mig och väntar på dig. Jag kommer sakna dig med hela mitt hjärta Hampus! Men om du i alla fall ser denna post ennu släng iväg ett PM på forumet skulle vilja snacka lite ännu med dig innan vi skiljs åt!tears_n_pain.jpg_480_480_0_64000_0_1_0.j      Du har aldrig brytt dig om att jag är Finsk och du har behandlat mig som en Broder.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.