Jump to content
CvGaming

[Bann Appeal] Mr. Keen


Mr.Keen
 Share

Recommended Posts

Name: *Mr Keen*

            Date: 2015-09-16 -  Vet inte riktigt när det var.

            Vill först och främst Be om ursäkt till Afriel och Jonas, För att jag hade sån dålig attityd när ni ville prata med mig om det jag hade gjort, Var inte meningen att vara så uppkäftig/dryg mot er för att jag gillar er riktigt mycket, Men det vart som det vart och kan inte ändra på det just nu, Men jag ber om ursäkt för det jag Sa och den attityden jag hade då, Har tänkt mycket på det jag gjorde och jag ångrar det Riktigt Mycket.

Reason: Jag Sålde IG pengar för IRL cash Till en spelare, som alla kanske redan visste om, Men Det var riktigt dumt av mig, Och jag hoppas att ingenannan kommer göra det häller, För det är inte värt det i slutändan.

 

Hoppas att ni admins kan förlåta mig, <3 

MVH Mr. Keeen

 

Svenskan kanske inte är den bästa men ni fattar nog =) 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Mr.Keen said:

Name: *Mr Keen*

            Date: 2015-09-16 -  Vet inte riktigt när det var.

            Vill först och främst Be om ursäkt till Afriel och Jonas, För att jag hade sån dålig attityd när ni ville prata med mig om det jag hade gjort, Var inte meningen att vara så uppkäftig/dryg mot er för att jag gillar er riktigt mycket, Men det vart som det vart och kan inte ändra på det just nu, Men jag ber om ursäkt för det jag Sa och den attityden jag hade då, Har tänkt mycket på det jag gjorde och jag ångrar det Riktigt Mycket.

Reason: Jag Sålde IG pengar för IRL cash Till en spelare, som alla kanske redan visste om, Men Det var riktigt dumt av mig, Och jag hoppas att ingenannan kommer göra det häller, För det är inte värt det i slutändan.

 

Hoppas att ni admins kan förlåta mig, <3 

MVH Mr. Keeen

 

Svenskan kanske inte är den bästa men ni fattar nog =) 

Hej Keen,

Ska ta upp din ban appeal med admins i eftermiddag, Jag tackar för din ursäkt tyvärr så betyder den ingenting i mina ögon med tanke på att du raserat hela det förtroendet som både jag och afriel hade för dig, att en människa vi spelat såpass länge med skulle göra något i denna stilen + försök till att sabotera är rent ut sagt vidrigt.

Men jag kommer lyfta din ban appeal med övriga admins så får dom säga vad dom tycker.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.