Jump to content
CvGaming

Darwin lämnar ArmA permanent.


Darwin
 Share

Recommended Posts

Tjena alla, efter ganska lång fundering så har jag bestämt mig för att gå full uninstall-mode, jag har förstått att jag måste landa med båda fötterna på jorden och förstå att mitt spelberoende inte bara förstör mitt sociala liv och min utbildning utan också familj omkring mig. Jag började spela på CvGaming första januari i år, över 2100 timmar har jag spenderat på servern och träffat grymt folk som jag absolut kommer ha fortsatt kontakt med, jag kommer absolut vara närvarande på forumet av och till. Det va sjukt jobbigt att behöva inse och ta tag i ett spelberoende, men värt i slutändan i guess, alltför länge har jag låtit allt i mitt liv kretsa runt gaming och skitit i skolan och det är inte värt på något sätt, jag är en sån som måste gå in i spelet 100% annars får det vara, jag hoppas att andra folk som vet att dom har samma problem tar tag i det i tid hur drygt det än kan vara. Så med det lätt dramatiska talet så avslutar jag min arma ''karriär'' och går vidare till viktigare saker i livet :) och nej ingen kommer att få något gear eller pengar, jag kommer låta admins nolla mig i databasen då jag tycker att servern redan är inflated som den är, därav the wasteland feeling, men det är ett helt annat samtalsämne :D   jag tycker admins gör ett grymt jobb och dom ska ha alla kudos för sina insatser.

Tack till: Hela H.R.A, hela N.L.F, Gamla A.P.D (länge leve Nico!), och speciellt tack till: Lallish,  Thorsten, José, Putin,  Hysteria, Nordqvist, Khalifa, Strand, Glassfriel och Bobbi the retard, hade inte kommit dit jag kom utan er, Love yall :) 

Puss på er allihop!

Darwin out.

Link to comment
Share on other sites

Dr.-Who.gif

 

Kommer sakna dig som fan Darwin, tiden vi ledde SC var förmodligen bästa speltiden jag haft här på CvG, gillar dig grymt mycket ska du veta, 

Du får ha det bra William, så hörs vi väl på snapchat :)

Lycka till i livet!! <3 

Link to comment
Share on other sites

Kan relatera till det du skriver, men när man väl pluggat och klarar tentorna så känns det extremt skönt och man är stolt att man klarade av något man inte trodde man klarar av! Satsa stenhårt på skolan och hoppas vi ses igen!

Kommer aldrig glömma TDC tiderna, skönaste gänget på servern without a doubt! Ha det bra William :):drinks:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.