Jump to content
CvGaming

Ban request A.P.D Norren/Dimitri


Feroz
 Share

Recommended Posts

   Request Information

        Name: *Your in-game name* [SC] Feroz

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [A.P.D] Norren [A.P.D] Dimitri

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Dec 6, 2015

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.  http://www.twitch.tv/r3dimitrirascalov/v/28591953 14:05 Använder tazer för att heala upp sig, ser absolut 0 rp i det hela att skjuta sig med en elpistol för att inte vara skadad längre? Lack of rp och bug abuse? Ser inte att det ska vara meningen att ni skjuter er med elpistoler och blir healade =)

Link to comment
Share on other sites

Töntigaste och förmodligen den dummaste jävla ban requesten jag någonsin sett.

 

Polisen har alltid fått tazea varandra till 100hp när dom inte är i en fight sedan servern startade då Tazern per automatik ger HP till poliser och inte "taze" funktionen.

 

Skärp till dig Feroz, det här är så extremt pinsamt från din sida.

 

Eftersom feroz pmade mig och ville ha en "förklaring" så slänger jag in det jag skrev till han här också.

Hej Feroz, eftersom poliserna inte får använda taze på sig själva i combat så anser inte vi att det är ett problem att dom får tazea varandra till 100hp då det är precis som att använda ett aidkit / bandage.

 

Kan du istället förklara för mig varför det här helt plötsligt är ett problem för dig? Rent RP mässigt så är det ju inte en "tazer" på pistolerna utan den skjuter medicin pilar och dom kan switcha mår du bättre av den förklaringen?

 

Som jag sa innan skärp till dig och ha roligt istället för att försöka hitta fel på saker som inte ens angår dig, hade förstått din ban request om dom använt tazern på varandra i fight mot ER eller någon ANNAN, men nu är inte så fallet så vafan är problemet?

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.