Jump to content
CvGaming

Ban Request APD Norren/Hawkeye


Takó
 Share

Recommended Posts

  Name: Gthy78b

  Offender-Name: Norren/hawkeye

   Date: 2015-10-12
 

jag hadde inte spelat arma på över 3 veckor
så jag tänker äsh varför inte logga in och kolla om det finns något nytt så jag loggar in som civ tar på mig en pistol ifall jag skulle bli rånad och börja åka med min offroad ifrån kavala. när jag kommit en bit så åker jag in i norren och hawkeye eller om det var dom som åkte in i mig men aja det är oviktigt så jag hoppar ut och inser att jag inte har något först aid kit eller toolkit men sen kommer norren och hawkeye tillbaks och detta händer

https://www.youtube.com/watch?v=HtR8z8zFPs0

det jag tycker är fel är
1. dom klagar på att gäng inte rp:ar då borde ju dom iaf rpa med civs om ingen annan vill rpa
2. dom restrainar och tazar mig för att ge mig hp wtf
3. dom impoundar mitt fordon bara sådär
4. dom krashar och hawkeye trycker alt F4
5. dom kontaktar mig inte ens efter händelsen då dom fårr en civ att dö och förlora allt han har
hadde kunnat prata om detta men jag var inne som sc igår och hörde att norren hadde mutat alla i ts som spelade i sc så tror inte han har mycket lust att diskutera detta

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Dimitri said:

Inte jag som körde bilen, men bra META-GAMING där på steam och i side channeln :) 

meta gaming med steam va jag sa vad ni gjorde och hur fel jag tyckte det var jag skrev aldtig vart vi va eller liknande asså va det där är bara en dålig ursäkt det är som att säga att ts är metagaming

Link to comment
Share on other sites

and here we go again. :P 

För de första, så kan jag skriva hur vi såg händelsen. 

Jag och Dim är på väg tillbaka till Kavala. jag kör förbi dig och för höra av dimitri att jag nog dsyncade lite. jag vänder huvudet och ser att du står vid sidan av vägen med trasig bil. Nicket känner vi inte igen så jag tror du är en helt ny spelare och vi får skuldkänslor efter som du förmodligen lagt alla pengar på bilen som nu är sönder. och vi har inget toolkit över då vi krockat flera gånger innan. du säger att du är skada, så ja vi rastreringar dig och tazar dig så du får fullt liv. vi inpoundar bilen och säger att du får åka med oss tillbaka till kavala. så du kan få ta ut din bil igen och köra vidare. 

När vi kommer till peech så tappar jag kontrollen och kör på en vit pelare som gör att bilen flyger ner i diket och vi dör.  och att vi sen då ska kontakta dig på ts när vi inte ens vet vem du är efter vi dog tycker jag låter lite konstigt. 

Men lycka till med ban reqen, och nästa gång jag dsyncar in i dig så kommer jag låta dig liga kvar där. inte värt längre att försöka vara snäll mot spelare efter som allt man gör används som ban req. Ha så kul 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, NorreN said:

and here we go again. :P 

För de första, så kan jag skriva hur vi såg händelsen. 

Jag och Dim är på väg tillbaka till Kavala. jag kör förbi dig och för höra av dimitri att jag nog dsyncade lite. jag vänder huvudet och ser att du står vid sidan av vägen med trasig bil. Nicket känner vi inte igen så jag tror du är en helt ny spelare och vi får skuldkänslor efter som du förmodligen lagt alla pengar på bilen som nu är sönder. och vi har inget toolkit över då vi krockat flera gånger innan. du säger att du är skada, så ja vi rastreringar dig och tazar dig så du får fullt liv. vi inpoundar bilen och säger att du får åka med oss tillbaka till kavala. så du kan få ta ut din bil igen och köra vidare. 

När vi kommer till peech så tappar jag kontrollen och kör på en vit pelare som gör att bilen flyger ner i diket och vi dör.  och att vi sen då ska kontakta dig på ts när vi inte ens vet vem du är efter vi dog tycker jag låter lite konstigt. 

Men lycka till med ban reqen, och nästa gång jag dsyncar in i dig så kommer jag låta dig liga kvar där. inte värt längre att försöka vara snäll mot spelare efter som allt man gör används som ban req. Ha så kul 

kontakta mig ingame kanske?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Takó said:

kontakta mig ingame kanske?

Kom tyvärr inte ihåg ditt namn i game efter som jag inte kan kolla upp i side vilka som dör. jag har lödat bort min page up key. Så tyvärr kunde jag inte kontakta dig. men du skrev inte till mig häller? det kunde du gjort. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, NorreN said:

Kom tyvärr inte ihåg ditt namn i game efter som jag inte kan kolla upp i side vilka som dör. jag har lödat bort min page up key. Så tyvärr kunde jag inte kontakta dig. men du skrev inte till mig häller? det kunde du gjort. 

låg död och väntade på medic i ca 30 min sen drog jag då jag tappade suget till att lira

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Takó said:

låg död och väntade på medic i ca 30 min sen drog jag då jag tappade suget till att lira

Okej, men varför lägger du då upp detta? 

5. dom kontaktar mig inte ens efter händelsen då dom fårr en civ att dö och förlora allt han har
hadde kunnat prata om detta men jag var inne som sc igår och hörde att norren hadde mutat alla i ts som spelade i sc så tror inte han har mycket lust att diskutera detta  "

 

då du själv inte tar tag i och kontaktar mig? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, NorreN said:

Okej, men varför lägger du då upp detta? 

5. dom kontaktar mig inte ens efter händelsen då dom fårr en civ att dö och förlora allt han har
hadde kunnat prata om detta men jag var inne som sc igår och hörde att norren hadde mutat alla i ts som spelade i sc så tror inte han har mycket lust att diskutera detta  "

 

då du själv inte tar tag i och kontaktar mig? 

det var ni som fick mig dödad inte jag som fick dig dödad men aja admin har nog tillräckligt bevis dom kan låsa tråden, tack!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, NorreN said:

Okej, men varför lägger du då upp detta? 

5. dom kontaktar mig inte ens efter händelsen då dom fårr en civ att dö och förlora allt han har
hadde kunnat prata om detta men jag var inne som sc igår och hörde att norren hadde mutat alla i ts som spelade i sc så tror inte han har mycket lust att diskutera detta  "

 

då du själv inte tar tag i och kontaktar mig? 

vrf skulle jag kontakta dig det var du som fuckade upp och krasha inte jag!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Takó said:

vrf skulle jag kontakta dig det var du som fuckade upp och krasha inte jag!

Fortfarande om du skriver 

dom kontaktar mig inte ens efter händelsen då dom fårr en civ att dö och förlora allt han har
hadde kunnat prata om detta men jag var inne som sc igår *

Varför tar du inte saken i egna händer och kontaktar oss?  som jag skrev kan jag inte använda page up så kunde inte kolla upp vem du var. vad är din ursäkt att inte kontakta oss? 

Link to comment
Share on other sites

Jag får huvudvärk!!

Praxis: det sker en olycka där någon dör, pga d-sync, någon av de inblandade kontaktar andra parten, ber om att få ersättning för förlorat gear etc. 

Har aldrig varit några problem tidigare att göra så.

 

Har full förståelse att folk upplever att admins aldrig har tid om de hela tiden måste handskas med sånt här larv!

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.