Jump to content
CvGaming

Lallish tar en paus.


Zetas
 Share

Recommended Posts

Titeln säger allt.

Är ganska trött på allt detta hat som man får mot sig, Ska dock inte säga att jag inte varit hatisk. Så man förtjänar väl det kanske ändå i slutändan. 

Vi får se hur länge jag är borta. Kan vara 1 vecka 1 månad 1 år, Who knows! :)

Aja om det är så att jag väljer att lägga ner arma karriären helt så får ni ha det bra!

Peace!

https://www.youtube.com/watch?v=_nFMBv7qL1A

(Hade tråkigt så jag klippte ihop alla mina Cvg "Montages" till ett, Men det finns också några få nya klipp i slutet)

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt men förmodligen en välbehövlig paus ifrån din sida, din väg på cvgaming har varit väldigt kurvig från omtyckt till hatad till omtyckt till hatad.

 

Jag minns att du och jag hade ett snack om detta för ett tag sedan och jag jämförde det med ungefär hur det var när jag spelade i N.L.A jag var douchebagen utåt sett och det är en väg man väljer om man vill ta den eller inte, i mitt fall så blir jag starkare av hat och jag trivs/trivdes som fisken i vattnet i en sån roll, tror dom flesta kommer ihåg allt hat om Bobbi.R, jag kunde bland annat vara ute och kröka en kväll, när jag loggade in dagen efter så var hela gårdagens bravader och dumheter som NLA gjort mitt fel även fast jag inte ens var hemma ;), jag tycker egentligen inte om alls att vara omtyckt jag föredrar att vara hatad för då behöver jag inte visa någon respekt tillbaka, jag varnade dig för detta att det är en väldigt påfrestande roll och jag säger som jag sa sist, jag tycker du valde fel väg att gå då du var väldigt omtyckt till att bli hatad av allt och alla vilket jag personligen inte anser passar dig...

 

När du/om du nu kommer tillbaka så hoppas jag du gör det med en helt annan approach som den Lallish jag spelade med i AMP(ja han rollspelade rätt bra då faktiskt), tills dess hare gött och ta hand om dig lallish.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.