Jump to content
CvGaming

Taggish


Zetas
 Share

Recommended Posts

Hej.

Nu drar jag helt från cvgaming, Jag har bestämt mig. Jag har nu gett bort allt jag har och jag har också mött extremt mycket nya vänner och stött på väldigt många otrevliga människor också. Men nu är det min tur att dra kappan efter vinden och tagga ifrån denna servern, Detta på grund utav många anledningar men en av dom är "Afriel" En admin på denna servern. Tycker att han har skämt ut sig i många lägen + att han bara går runt och hatar och verkar inte kunna njuta av sitt lilla liv, Han har en extremt otrevlig attityd och är verkligen inte förtjänt till att vara admin, Men som sagt så är detta bara min åsikt och jag vill att alla ska få höra/se detta. 

http://i.imgur.com/ZZWb7eh.png

Detta skrev grabben i min förra post där jag skrev att jag inte orkade mer och skulle ta en liten paus (Inte för att jag någonsin snackat skit om honom eller sagt något elakt till honom utan det har alltid varit jag som fått tagit skiten) Men detta var droppen. Jag orkar inte ta mer skit och det är som bobbi sa, Jag tog nog fel väl från första början. Men jag är ändå nöjd över min prestation och hoppas att jag kommer bli saknad av vissa.

Hejdå alla!

(Och om du Afriel väljer att ta bort denna posten så ska du veta att du är extremt feg som inte vågar stå för vad du säger.)

//Lallish

Link to comment
Share on other sites

Jag står för att jag tycker att du på senare tid varit allt annat än "bra" för communityn. Många i SC har även  sett dig som det största problemet till hur ni agerat.

Att jag skrev som jag gjorde i  screenshottet var helt o hållet bobbis fel! , tog bort den rätt fort. Tydligen är någon jävligt snabb med print! :D

 

Du får lycka till på din nya destination! Du är välkommen tillbaka till CvG, men då gärna som den Zetas som spelade i AMP..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.