Jump to content
CvGaming

Hejdå alla <3 [Eller vi får se]


Bugge
 Share

Recommended Posts

Hej alla cvg spelare!

Vi i ru kommer lämna servern på grund av att rp inte finns längre. Vi vill inte behöva skjuta vi tycker bättre om rp. Så jag och joel kommer checka ut från cvg helt.  Detta är från mitt perspektiv. Jag kommer sakna er alla hur mycket som helst, därför har jag frågat afriel att lägga perma på mig.,För jag kommer komma tillbaka och det vill jag nog inte. Tror vi alla har hittat vänner för livet från cvg. Man kommer ha kvar minnen som aldrig kommer försvinna. Typ när vi tog bandit jag kooben lindegren joel och bobbe, så kul som vi hade där vet jag inte om vi kan hitta mer på cvg. Nu när vi kanske lämmar så se till att rp finns på servern och sprid bara KÄRLEK på servern! Vi kommer inte lämna ts för det kommer mitt hjärta inte klara av!

Jag vill även tacka admins som finns utan dom så vet i fan vad jag hade gjort då! Så många gånger som jag har behövt få refound damn! Jag kommer seriöst sakna alla på servern finns inte nån som jag inte kommer sakna. 

Om jag får tillägga så tycker jag att bachne borde få bli riktigt support ist för test support. Jag ville bli support och jag skulle aldrig klara av att göra så bra ifrån mig som han gör <3

ru medlemmarna: Boris jerkov: Emil  Yegor ... någonting: Joel  Vladimir ... någonting: Pleb lindegren <3 

Peace// Emil 

https://www.youtube.com/watch?v=M1YOvAISbrY : joels video! 

Link to comment
Share on other sites

Som Emil sa rpt på servern är minimalt och det är inget jag tycker om, jag kan inte heller säga att jag har varit bra på att rpa men jag har försökt.

Jag måste säga att jag har haft en grymt rolig tid på denna server har minnen från gamla A.V.F/N.B tiden som kommer sitta kvar ett j**la tag https://www.youtube.com/watch?v=KscYWa8OxdE (hitta nåskräp i youtube privat videosen)
Kommer aldrig glömma vissa personer som Emil, lindegren, chebbi, kooben, bobbe, espen, boss_beard/kungfu,capii, ninja, mcg4ver, hasan_ruh, blomdonkalzon3, number 0ne, pablo escobar, HARDMAN <3 och bachne, de har gjort tiden på cvg fett skön även om det inte har gått så bra mot slutet. har säkert glömt någon men aja.

Jag har inget dåligt att säga om någon admin, moderator, support eller någon annan ifrån communityn 

Även så har jag en LITEN pang video: https://www.youtube.com/watch?v=s37-djTq9N8 (riktigt liten pga datorn jag hade förut och disk space på nya datan 120gb ssd så går det inte att ha shadowplay på hela tiden för disken fylls dirr med videos och jag är en jäkla lat människa)

Ps. Bachne for president 
 

Hejdå <3

Link to comment
Share on other sites

Ni får ha det så bra pojkar, tråkigt att ni lämnar men att ni ska sitta och skriva att rpen är minimal känns lite som dubbelmoral, jag och flertalet andra jobbar hårt för att få upp rollspelandet men gång på gång får man slag i ansikten av folk som påstår att dom är duktiga på rollspela, man kan stå och rpa med ett gäng/poliser och alltid kommer någon som inte ens är delaktig i rollspelandet och engagear, där har bland annat RU varit extremt flitiga på att komma in från ingenstans och ropa "this is the ru, put your hands up or we will open fire" vetefan hur mycket det bidrar till RP.

 

Oavsett så är ni ett par sköna grabbar och jag tycker det är tråkigt att ni lämnar, å andra sidan kanske det är förståeligt också då mer än 50% av dom ni spelat med är permbannade för duping/exploits, jag hade dock gärna sett er i något annat gäng på servern då jag vet att ni kan rollspela (avf tiderna) :)

På återseende

//Bobbi

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.