Jump to content
CvGaming

Klagomål


Fish
 Share

Recommended Posts

Hej, jag heter Jokes och spelar på denna server men jag har några klagomål på Polisen C.ebbesen.

Jag var vid agios när jag blev kidnappad av [?] och då så kom han som förhandlare. [?] sa att de vill ha 1 polis suv och så skulle jag släppas. MEN han sa att han inte hade råd och att han ändå inte brydde sig om mig. När jag äntligen kom tillbaka efter att ha spruingit från Athira till pyrgos och tagit min bil och då åkte jag till kavala och försökte snacka med han men då tazade han mig vilket han hade rätt till men jag försökte RPa med han men det var han tydligen inte pigg på och jag blev återigen tazad och fick böter på 50k för att vara i polisbasen. 

Ärligt talat så orkar jag inte med denna server mer.

Link to comment
Share on other sites

Jag var den som hade hand om rp't under det tillfället. Jag kidnappade dig för att c.ebbsen hade sprungit runt och impoundat våra bilar under fighten som vi hade i agios. Då kidnappade jag dig mitt framför ögonen på C.ebbsen. Jag bad dig skicka sms till polisen att vi ville ha en förhandlare upp till amoni berget. Då ser vi C.Ebbsen åka till amoni checkpoint med sin bil och förvarar sedan den i garaget. Istället tog han ut en quadbike, åkte  upp till berget där vi var och så hände det som Jokes skriver.

Vi ville ha lite kompensation för att vi inte hade några bilar kvar i agaios och bad därför om en bil i utbyte.

Link to comment
Share on other sites

Okej då ligger det till så här. din story är så dum så jag inte vet vad jag heter. jag stod nere och impounda fordon på vägen. du springer du fram till [?] och dom säger kan vi få dina nightvision. du säger ja. dom fråga om din väska du säger ja. Sen så när jag står vid ATMen då säger. Jag kan vara eran gissla. dom svara inte på det. sen kom dom med en heli och sa hoppa in hoppa in. så säger ok. Vem i hela världen skulle hoppa in i en heli där alla har 6.5 vapen? Om du skulle vart smart så skulle du sagt. polisen kan jag åka med dig. ansåg det att jag inte ens ville bry mig om dig när du sa. Vill ni ha mig som gissla 

 

Vet inte vad ni vill komma fram till men vad tycker ni om detta?  https://vid.me/TSMV

 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, CasperEbbesen said:

Vem i hela världen skulle hoppa in i en heli där alla har 6.5 vapen?

Om du möter en heli fullt med folk med vapen som riktar dom mot dig och säger "hoppa in hoppa in" efter att dom har haft en fighy så skulle du inte hoppa in? Ser mer rp i att hoppa in än att skit i det

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Feroz said:

Om du möter en heli fullt med folk med vapen som riktar dom mot dig och säger "hoppa in hoppa in" efter att dom har haft en fighy så skulle du inte hoppa in? Ser mer rp i att hoppa in än att skit i det

Skulle inte jag göra i en safezone men ok 

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.