Jump to content
CvGaming

[ACF] chicken


andip
 Share

Recommended Posts

Name: [ACF] chicken

Date: 2015-12-22

 

jag skulle vilja ha bort min bann då jag gärna vill göra ett försök till på denna server. jag e permbannad för duping när det inte va jag. det va 2 andra i gangen som jag inte visste om. fast blev bannad också av någon anledning

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, andip said:

Name: [ACF] chicken

Date: 2015-12-22

 

jag skulle vilja ha bort min bann då jag gärna vill göra ett försök till på denna server. jag e permbannad för duping när det inte va jag. det va 2 andra i gangen som jag inte visste om. fast blev bannad också av någon anledning

 

Noterar att du inte fått något svar så kan väl göra det lite enklare för våra admins. 

Var vänlig att berätta lite mer om hur du kunde bli bannad eftersom du själv påstår att du inte gjort fel, för man gör inte INGENTING och åker på en perma ban för duping. Utan kan det ha varit så att du sålde vidare det som dem dupade eller bara använde det i vetskap utav vad dem gjorde?

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, andip said:

Name: [ACF] chicken

Date: 2015-12-22

 

jag skulle vilja ha bort min bann då jag gärna vill göra ett försök till på denna server. jag e permbannad för duping när det inte va jag. det va 2 andra i gangen som jag inte visste om. fast blev bannad också av någon anledning

 

* Varför blev du bannad / Varför tror u det ( Och säg på riktigt denna gång ) 

* Varför vill du bli unbannad?

* Hur länge var du bannad?

Lite frågor som nog behövs få svar på... För att få det liiiiiiite enklare för admin.

Link to comment
Share on other sites

on ni läser så står det varför jag vill bli unbannad jag vet inte hur länge jag varit bannad. och det står varför jag blev bannad

1. jag e permbannad för duping när det inte va jag. det va 2 andra i gangen som jag inte visste om.  

2. jag skulle vilja ha bort min bann då jag gärna vill göra ett försök till på denna server och mer seriöst

3.det vet jag inte så.

Link to comment
Share on other sites

Hej Chicken,

 

Vi har valt att lyfta din ban och ger dig därmed en ny chans, ditt konto är återställt och denna gång förväntar jag mig att ni/du håller bättre koll på vart prylarna kommer ifrån.

 

Mvh Admins

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.