Jump to content
CvGaming

Capii Unbann


capii
 Share

Recommended Posts

            Appeal Information

            Name: Capii

            Date: ett par månader sen

            Reason: 

Hejsan jag har skrivit en ban appeal innan och frågat om jag kunde få bli unbannad igen på CVG jag ångrar som sagt det jag har gjort väldigt mycket och skulle gärna vilja komma tillbaka igen.

 

Jag blev bannad för ett par månader sedan för duping och det jag gjorde var väldigt fel och ett stort misstag.

jag saknar cvg och vill verkligen tillbaka till alla underbara och sköna folk på servern.

Om det skulle varit så att jag blev unbannad så skulle jag aldrig mer göra något sånt här igen för jag är inte en kille som gillar att fuska jag gillar mer utmaning så varför jag gjorde något så här dumt vet jag ej och ber nu om ursäkt vill alla er på servern och Admins för mitt väldigt dåliga beteende. 

Capii

Link to comment
Share on other sites

Menade inte med att spamma jag gjorde 1 sen glömde jag template så la jag upp en ny sen kom den inte upp heller så gjorde en till sen kom alla 3 på samma gång sorry! :/

 

Link to comment
Share on other sites

Hej Capii, vi har precis disskuterat din ban appeal och vi har kommit fram till ett Nej, vi vill inte att du ska komma tillbaka just nu efter ditt senaste beetende mot dina gamla "gang members"

 

Vänligen återkom med en ny ban appeal om 1månad, så kan vi ta upp det, då du även får en möjlighet att säga varför du ska bli unbannad i teamspeak.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.