Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] Bogehman


Qizard
 Share

Recommended Posts

In-game Name: Bogehman

When i got banned: Dont remember exactly but about 7-10 months ago

I got in the server with some friends and i was in for a few minutes. Then i logged out and hadn't not done anything really. The day after i come back and i am perma banned by a admin called Hitem. I had done nothing wrong except playing the game without griefing or cheating or anything and i got banned for no reason so i dont say that is a must unban situation but. I would appriciate it though i had done nothing wrong except playing the game how it was suppose to be played and i hadn't battle logged then. So It is your decision but it is much appriciated with an unban though i had done nothing wrong

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
4 hours ago, Jeczor said:

Nu är det så här Goatis att tar du inte bort bannen på Tomas här så kommer vi permbanna dig på våra egna Arma servrar för forumtrolling på cvgaming.net. Kontakta mig på våran ts om du ändrar dig och tar bort bannen!

lel

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Jeczor said:

Nu är det så här Goatis att tar du inte bort bannen på Tomas här så kommer vi permbanna dig på våra egna Arma servrar för forumtrolling på cvgaming.net. Kontakta mig på våran ts om du ändrar dig och tar bort bannen!

Haha dagens wtf. För det första varför skriver du åt din kompis, för det andra det du precis sa made no sense och för det tredje varför i hela helvete skulle jag ens bry mig om att bli bannad på er "server".

 

För det sista om du inte skärper dig kommer du också sitta bannad hos oss inom en snar framtid. Hare bra och grow a brain. Mvh

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Goatis said:

Haha dagens wtf. För det första varför skriver du åt din kompis, för det andra det du precis sa made no sense och för det tredje varför i hela helvete skulle jag ens bry mig om att bli bannad på er "server".

 

För det sista om du inte skärper dig kommer du också sitta bannad hos oss inom en snar framtid. Hare bra och grow a brain. Mvh

HAHA! Det var ju bara ett prank hahah

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, Goatis said:

Haha dagens wtf. För det första varför skriver du åt din kompis, för det andra det du precis sa made no sense och för det tredje varför i hela helvete skulle jag ens bry mig om att bli bannad på er "server".

 

För det sista om du inte skärper dig kommer du också sitta bannad hos oss inom en snar framtid. Hare bra och grow a brain. Mvh

Nä men seriöst, varför är han ens bannad? Han spelade 5 minuter på servern och loggade ut och fick ban direkt utan anledning.

Link to comment
Share on other sites

precis så som Goatis säger, så är chansen att hitem la en felaktig ban obefintlig.

 

Sen troll nivån på din kamrats inlägg är  skrattretande. 

 

Du blir nekad. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.