Jump to content
CvGaming

Ban request [SC] Mopedro


[W.I.B] Machtino
 Share

Recommended Posts

 Name: [W.I.B] Machtino
 

       Offender-Name: [SC] Mopedro
 

       Date: 2015-12-28  23:20 
 

       Reason: Jag hade precis sålt klart hos drug dealer och hade precis börjat åka därifrån, då kommer SC i sin helikopter och hoovrar över oss och efter ett tag skriver dem via sms "Stop the tempest or we will open fire!" and after a bit they wrote "Stop the tempest or we will open fire, this is your last warning!" Sen hoppade de ur helikoptern framför mig dödade mig tog min loot och Chopshopa min Tempest Device.
 
Jag har video på det hela men kan inte lägga ut det någonstans så kan jag visa det på annat sätt så gör jag det.
 

Föredrar Refund över ban, Mvh
Link to comment
Share on other sites

Kan börja med att säga att Refund är uteslutet om du valt att ladda upp en banrequest. 

Har inte sett någon video på den här situationen men du får engagea via sms ifrån en helikopter till ett markfordon, det som krävs är att du skickar först ett sms med tex. "Stop the car or we will open fire" och sedan måste du vänta 30 sekunder för att sedan skicka något i stil med "Last warning, stop the car or we will open fire" sen ska du vänta en stund efter det och om dem inte följer ditt ultimatum då så får du öppna eld.

Nekad.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.