Jump to content
CvGaming

Ban Request "[H.R.A]Al Sah-Him" - 2015-12-30


[F.F.C] Johannes
 Share

Recommended Posts

Jag var på väg till vägen utanför airfield för att loota min kompis [F.F.C]Markus.H när han hade krockat med bilen. Jag kommer samtidigt som medic och han hjälper Markus men han hade mycket att göra så han lämnade platsen ganska snabbt. Direkt efter medicen började flyga blev vi ihjälskjutna av [H.R.A]Al Sah-Him helt utan anledning. Alltså var det RDM. Bevis: https://youtu.be/DWOXbn03TvU

Link to comment
Share on other sites

Eran kompis säger att hans lik ligger längre fram på vägen, vem vart han dödad av? och hur längesedan vart det? var det mindre än 1.5km där ifrån? 

 

Eran kompis vart dödad av mig, mindre än 5 min sedan sedan ser jag er på platsen och min Kollegor säger ta skottet på dem. Jag dödade eran kompis direkt efter AIRFIELD. så ladda upp längre video TACK!

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Al Sah-Him said:

Eran kompis säger att hans lik ligger längre fram på vägen, vem vart han dödad av? och hur längesedan vart det? var det mindre än 1.5km där ifrån? 

 

Eran kompis vart dödad av mig, mindre än 5 min sedan sedan ser jag er på platsen och min Kollegor säger ta skottet på dem. Jag dödade eran kompis direkt efter AIRFIELD. så ladda upp längre video TACK!

Han som blev dödad sa att H.R.A följde efter han och lite senare dödade ni han, det hade absolut ingenting med bilkraschen att göra för att Markus var på väg in till airfield när han kraschade.

Link to comment
Share on other sites

How to make a banrequest (template)
 
  1. Create a new topic like this: "Ban request *In-Game name of offender* + date and timestamp".  (ie:  Ban request  Badcheater 2015-10-08 14.00)
     
  2. Use following template. Answer the questions and statements.
     

            Request Information

            Name: *Your in-game name*

            Offender-Name: *Offender's in-game name*

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened>

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. 

  3. If you haven´t supplied enough information, a video that shows what happend before the situation and seconds after we will autodecline the ban request posted.
     

  4. Wait patiently for a response.
     
  5. Spamming an admin/moderator will lead to a warning / forum suspension, We will look through the ban requests as soon as possible

Nekad. Följ templaten.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.