Jump to content
CvGaming

Ban Req/Refound Req på [NATO 2.0]


Vincent D
 Share

Recommended Posts

    Request Information

        Name: *[K.F] Vincent*

        Offender-Name: *[NATO 2.0] NilzzoN och [NATO 2.0] MR D*

        Date: 2015-12-31 - <Time it happened>

        Reason: Jag farmade mushrooms och mitt i allt kommer [NATO 2.0] in i TS kanalen, de började snacka om lite grejer som hade hänt och sedan fråagade de om vi ville göra något. Vi svarade nej eftersom att vi farmade just då, alltså fick dom reda på att vi farmade. Jag brydde mig inte och fortsatte att köra. Jag processade klart mina Shrooms och påbörjade min färd mot Athira Drug Dealern. Jag kom fram och hann sälja dom svamparna som jag hade i väskan. Sedan kommer [NATO 2.0] och fail engagear. De säger inte sitt gängnamn och de skjuter mig även fast jag är i animationen på att ta upp händerna. De skriver senare till mig att de vill ha 1 miljon för att de ej ska choppa Tempesten och jag vägrade att betala pga deras felaktiga engage och deras "sort of" metagaming. De chopar sedan min Tempest och jag ber dom att komma TeamSpeak. På TeamSpeak hävdar dom att dom ej gjort något som helst fel och dom ville ej Refounda.

Personligen vill jag ej få dom bannade eftersom att jag vet att dom är sköna grabbar. Tar hellre refound men om dom ej går med på detta efter denna Ban Req så Måste ju Admin vidta åtgärder....

Bevis: 

https://www.youtube.com/watch?v=9KNJ-wT65lw

Link to comment
Share on other sites

Måste fan ta efter att kolla på film samtidigt som man farmar. Går fortare, och det blir inte lika tråkigt xD

Bortsett från det så har NilzzoN, MR D (Jax) och Boris Jerkov joinat K.F alla tre så det blir säkert lättare att diskutera detta tillsammans som lagkamrater.
Dock så tycker jag att Ban Requesten/Compensation Requesten borde ligga kvar och fungera precis som vanligt. Alla tre är riktigt sköna grabbar men fel är fel och rätt är rätt tyvär :/

Link to comment
Share on other sites

Man hör ju att han säger this is Nato put ur hands up or we will fire sen säger han ju put ur hands up put ur hands up sen siktade han mot mig trodde jag såg  inte att han bara vinklade mxn annars hade jag inte skjutit honom. och olsson e du blind döv elle dum? det står ju Nato på oss båda så varå olika gäng ledsen men rlly?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Olsson said:

Han säger inte this is the nato han säger upp med händer upp med händerna annars dör du

 1. You are only allowed to write in a banrequest if you are;

the accused player
the accusing player
a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request.
Any other replies will lead to a warning or even a forum suspension.

Link to comment
Share on other sites

Säger igen då! 

1. You are only allowed to write in a banrequest if you are;

the accused player
the accusing player
a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request.
Any other replies will lead to a warning or even a forum suspension.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vincent D said:

Kan tillägga att Boris Yerkov satt i samma Teamspeak som NilzzoN och MR D. Kommer upp bild bevis senare

Måste bara säga att vi satt och snacka i ts för att han farmade + hade ingen att snacka med! om vi engagear så kan väll han skjuta oss om han känner för det men nu gjorde han ju inte det! så det är inget sammarbete eller något liknande!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.