Jump to content
CvGaming

Ban Request "[H.R.A]Al Sah-Him" - 2015-12-30


[F.F.C] Johannes
 Share

Recommended Posts

Gör en ny för att jag inte följde templaten i förra tråden.

[F.F.C]Johannes

[H.R.A]Al Sah-Him

2015-12-30 - 20:00

Jag var på väg till vägen utanför airfield för att loota min kompis [F.F.C]Markus.H när han hade krockat med bilen. Jag kommer samtidigt som medic och han hjälper Markus men han hade mycket att göra så han lämnade platsen ganska snabbt. Direkt efter medicen började flyga blev vi ihjälskjutna av [H.R.A]Al Sah-Him helt utan anledning. Alltså var det RDM. Bevis: https://youtu.be/DWOXbn03TvU

Link to comment
Share on other sites

Eran kompis säger att hans lik ligger längre fram på vägen, vem vart han dödad av? och hur längesedan vart det? var det mindre än 1.5km där ifrån? 

 

Eran kompis vart dödad av mig, mindre än 5 min sedan sedan ser jag er på platsen och min Kollegor säger ta skottet på dem. Jag dödade eran kompis direkt efter AIRFIELD. så ladda upp längre video TACK!

 
Link to comment
Share on other sites

Både Markus och han som du dödade (Mr.Chrills) var på väg till airfield men Mr.Chrills blev rånad. Markus körde in i en stenmur så att han dog men han blev aldrig rånad, jag var i Athira på väg till Markus som dog av bilkraschen för att ta upp hans saker men när jag hade gjort det så kommer du och dödar både Markus och mig utan anledning. Ingen hade rånat oss eller ens sagt något till oss men ändå kommer du och skjuter oss. Markus var inte ens på väg till Mr.Chrills, han var på väg in till airfield för att lämna pengar och få tillbaka sina saker.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.