Jump to content
CvGaming

Banned. miss understanding


Meto
 Share

Recommended Posts

Name: Meto

Date: 2016.01.02   kl 01.45

Reason : Var så att jag och en vän. Mirza rånade local tax office. så kom en polis. medans dom prata gick jag runt och sköt. var jag var med på rånet ju. Men jag läste regel fel, och miss tolka att vi måste ha samma tag ändå om man inte är i samma clan. min clan leader var ej online för att inv mirza. Polis skrev i chat ingame men jag missade det helt. Jag pratade med honom på TS och förklarade mig. Jag ber hemskt mycket om ursäkt. Jag har spelat fair från början på servern. först rånet idag och blev fel. men vi ska fixa våra namn och ha samma tag direkt. jag ber er att unbanna mig så jag kan lira ikväll. hoppas ni förstår mig och jag ber igen om ursäkt för att jag bröt regeln.

 

/tack

Link to comment
Share on other sites

För din egen skull så ber jag dig att göra om din ban appeal enligt följande struktur.

 

  1. Copy this template and answer the questions and statements below.

            Appeal Information

            Name: *Your in-game name* (optional: guid)

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened>

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.

Annars är det ungefär det svar du kommer få av admin när dem läser tråden!

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.