Jump to content
CvGaming

Ban Req, [WL] Tonfisk och [WL] Vlademit och någon mer WL som jag inte fick tag på. 2016-01-02 14:10


Vpswede
 Share

Recommended Posts

Name: [Loco]Jarvi Gonzales

Offender-Name: [WL]Tonfisk,[WL]Vlademir och så satt det någon mer i bilen.

Date: 2016-01-02

Reason: Jag åkte längs motorvägen mot kavala och så kommer det en annan hatchback sport bredvid mig, jag antar att dom vill säga något så jag säger "Ja hallå, vad är det?" jag hör någon vissla och antar att dom antingen trollar eller försöker råna mig så jag åker iväg, när jag kommer till "döds kurvan" kör dom in i mig bakifrån och i följd av den krocken åker jag in i ett träd och förlorar båda framdäcken. Jag hade inget repair kit på mig såå jag går ut ur bilen går fram till dom och säger att det är bäst att dom repairar min bil för jag var inte på humör för att spawna kavala köpa och sen åka och repaira min bil plus så har jag haft en dålig dag så jag var inte på humör som man märker i videon.  säger att jag ska lägga up en ban req om dom inte repairar min bil och dom svarar med att bara säga nej och flera anledningar varför dom inte ska repaira den. När dom har gjort klart för sig att dom inte tänker repaira så går jag till min bil och tänkte logga ut för dagen för som sagt är jag inte på humör och då börjar tonfisk häckla mig. 

https://www.youtube.com/watch?v=Ly4eo0378fo

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.