Jump to content
CvGaming

Dreamhack Summer 2016


Ludwig
 Share

Recommended Posts

Tjena alla communitymedlemmar!

Jag kan äntligen meddela att Biljettsläppet av DHS16 har börjat och kommer att forstsätta tills Dreamhack slutar! 

Skapar denna tråden som en liten diskutionstråd angående platser, tider etc. Om någon ska dit får ni gärna skriva här så kanske vi kan planera en liten CvG Hörna! 

Link to comment
Share on other sites

Han där legenden pablo det blir nog inget dh för han så allas höjdpunkt är förstörd sry ni får väll träffa legenden eller legisten kalla han vad du vill men ni får väll se snyggingen/legenden eller vad ni vill kalla han så får ni träffa han eller se han nån annan gång 

 

Har den där jäkla dyslexi som jag inte ens kan stava till

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PeTTePeTTe said:

Är det värt att enns komma? Man ska ju släpa med sig en stationär dator om man ska det... Aja, kanske åker dit utan dator och drar runt och kollar istället.

Någon som varit där som har en åsikt? 

jag har varit där 6 gånger om du ska dit tycker jag det är lätt värt att ta med sig en stationär dator. att åka dit utan dator skulle inte jag säga är så värt det tar max 6 timmar sen har man sett det mesta men allt är relativt det beror på hur nära du bor men jag osm bor 4 timmar bort tar alltid med mig dator för det är as kul att sitta och spela medans några lan horor försöker ta sig förbi bakom en medans hela ens gäng sitter med bakåt lutade stolar låsas som att man är i ett jätte viktigt game och att man inte kan bli störd! DH är en upplevelse jag tycker är lätt värd att göra minst 1 gång

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Vpswede said:

jag har varit där 6 gånger om du ska dit tycker jag det är lätt värt att ta med sig en stationär dator. att åka dit utan dator skulle inte jag säga är så värt det tar max 6 timmar sen har man sett det mesta men allt är relativt det beror på hur nära du bor men jag osm bor 4 timmar bort tar alltid med mig dator för det är as kul att sitta och spela medans några lan horor försöker ta sig förbi bakom en medans hela ens gäng sitter med bakåt lutade stolar låsas som att man är i ett jätte viktigt game och att man inte kan bli störd! DH är en upplevelse jag tycker är lätt värd att göra minst 1 gång

Du låter som en grabb som älskar att sitta så nära scenen som möjligt i D-hallen. Själv blir man ju illamående av lukten så fort man sätter foten i D-hallen

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Goatis said:

Du låter som en grabb som älskar att sitta så nära scenen som möjligt i D-hallen. Själv blir man ju illamående av lukten så fort man sätter foten i D-hallen

Haha :P

Kommer nog sitta i C-Hallen jag iaf ^^

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Diaz said:

Fan goatis, du är för snabb med dina svar... han ju inte ens lägga till de innan du svarar med de..

Haha denna gång va det bara ett sammanträffande

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Goatis said:

Du låter som en grabb som älskar att sitta så nära scenen som möjligt i D-hallen. Själv blir man ju illamående av lukten så fort man sätter foten i D-hallen

Nej tycker om att sitta i D, det är en erfarenhet! men inte bredvid scenen man ska sitta en bra bit ifrån så man hör musiken men inte så nära så ens mus hoppar av basen det blir svårt att sikta då :D 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, PeTTePeTTe said:

Vart är det tystast? Där lär jag hålla till. Själv blir man ju tokig på skit musik och högljudda idioter.

Skulle då rekommendera att du stannar hemma 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.