Jump to content
CvGaming

Ban Appeal Adde


addeee
 Share

Recommended Posts

      Appeal Information

            Name: [A.V.F] Adde

            Date: 2015-10-27

            Reason: Jag fick en ban för racism/bad behaviour, en polare som nickade Kauppinen rdmade några utanför kavala och vi skulle lösa detta i teamspeak så vi gick in i kanalen och snackade med Emin om detta och skulle försöka lösa detta med refund men Emin ville tydligen inte ha refund denna gång och ville gå på att banna Kauppinen (så såg jag på det), Sen så började jag härma vad Emin sa vilket jag ångrar extremt mycket och det var riktigt idiotiskt. Tillslut gick det verkligen överstyr och betedde mig riktigt dåligt mot Emin, Jag blev riktigt irriterad av allt som hade hänt denna kväll så jag tog ut det mot Emin vilket jag verkligen tycker är dåligt av mig sen så började jag säga dumma saker mot Emin som jag ångrar!. Emin ber om hemskt mycket om ursäkt vad jag gjorde mot dig den kvällen! Skulle gärna vilja komma tillbaka till Cvgaming för det är riktigt skönt community. Emin Om du spelar kvar här eller är inne på Teamspeak så skulle jag gärna vilja prata lite och be om ursäkt! =) Aja det var allt för mig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Adde, adde, adde. Hoppas verkligen inte att du gör något likadant igen. Vi har beslutat att ge dig en ny chans, mycket pga att Emin tycker ni förtjänar det.

 

Din ban kommer lyftas inom ett par timmar pga  att jag jobbar. 

 

Välkommen tillbaka. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.