Jump to content
CvGaming

Ban req [128] Fast


Rvn
 Share

Recommended Posts

Name: [SC] M.F. Jones

Offender-Name: [128] Fast

Date: 2016-01-07 19:20

Reason: Keen blir spikad i agios, vi landar med heli och letar efter dem som spikat eftersom vi såg en av dem från luften. Hittar till slut en av dem i ett hus och han skriker backa, jag backar ut från huset och hans kompis skjuter mig i ryggen. Med andra ord, ingen engage gjordes innan de skjöt.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fast nu var det en korrekt "engage", killen kommer in med vapen i ett hus säger inte ett ord, min polare säger till han att backa, drar några varningsskott brevid han, killen går ej därifrån och blir därför dödad.. Hur realistiskt är det? Roleplay? nää

Ni öppnar ju direkt inte heller era munnar överhuvudtaget, för vi alla vet att ni är ute efter skjuta oss men ni springer omkring med dragna vapen ett bra tag och letar och säger inte ett ord..

 

http://www.twitch.tv/carolus_laus/v/34101566

 

kolla vid 2:40 så ser ni ifrån min polares view.

 

Nä töntig Ban req

Link to comment
Share on other sites

Han säger jag ska backa och då backar jag ut, ni har inte gjort en korrekt engage med ett ultimatum vilket man är tvungen till att göra, vi hade inte kunnat skjuta på er där utan att göra det heller.

Så jo ni har brutit mot reglerna och det är en RDM vilket är banable.

Ni borde läsa reglerna och jag står kvar vid min ban request.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Mannie_fresh said:

Fast nu var det en korrekt "engage", killen kommer in med vapen i ett hus säger inte ett ord, min polare säger till han att backa, drar några varningsskott brevid han, killen går ej därifrån och blir därför dödad.. Hur realistiskt är det? Roleplay? nää

Ni öppnar ju direkt inte heller era munnar överhuvudtaget, för vi alla vet att ni är ute efter skjuta oss men ni springer omkring med dragna vapen ett bra tag och letar och säger inte ett ord..

 

http://www.twitch.tv/carolus_laus/v/34101566

 

kolla vid 2:40 så ser ni ifrån min polares view.

 

Nä töntig Ban req

Tittade på klippet och din vän säger till honom att backa vid 2:44 och innan den har rullat över till 2:46 så har han skjutit mot honom, dessutom så dör SC medlemmen vid 2:48 (då har han även backat ut). Ger ni skälig tid? Nej. Är det en korrekt engage? Nej.

Link to comment
Share on other sites

Varför öppnar du då inte munnen, helt knäpptyst och ingen av dina polare säger något heller.. För även ni är ute efter "engage" eller hur? ni som letar efter oss då ska också ni börja med att "engaga"

 

Men om reglerna är så, så är det nog dags att göra om reglerna, kanske införa lite mer realism roleplay då skulle det bli mindre missförstånd.. Förstör hela spelkänslan när man ska dra overkliga vers kommandon innan man kan använda sitt vapen.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, kJn said:

Tittade på klippet och din vän säger till honom att backa vid 2:44 och innan den har rullat över till 2:46 så har han skjutit mot honom, dessutom så dör SC medlemmen vid 2:48 (då har han även backat ut). Ger ni skälig tid? Nej. Är det en korrekt engage? Nej.

2 sekunder är en skälig tid, han hinner gott och väl öppna sin mun på 2 sek,  ger vi han 10 sek så är det min polare som dör ist eftersom hela det gänget då vet var han befinner sig, handlar väl om att skydda sitt liv.. Annars är det 0 realism och då kan det ej bli nåt roleplay.. Därför jag menar om detta är reglerna gör om dessa omgående till realistisk roleplay så slipper folk hamna i dessa fjantiga situationer

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Mannie_fresh said:

2 sekunder är en skälig tid, han hinner gott och väl öppna sin mun på 2 sek,  ger vi han 10 sek så är det min polare som dör ist eftersom hela det gänget då vet var han befinner sig, handlar väl om att skydda sitt liv.. Annars är det 0 realism och då kan det ej bli nåt roleplay.. Därför jag menar om detta är reglerna gör om dessa omgående till realistisk roleplay så slipper folk hamna i dessa fjantiga situationer

2 sekunder är INTE skälig tid när det gäller arma där Direct chat ofta laggar eller har lite delay. Dessutom är det en felaktig engage som sagt då man måste säga sitt gängnamn först och sen ge ett ultimatum.

Låser tråden och kommer med ett beslut senare idag. 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.