Jump to content
CvGaming

Goodbye good friends <3


SharkieMR
 Share

Recommended Posts

Har haft min tid på servern tack för alla goda minnen. Jag taggar till än mer accpterande server.
reason: Jag taggar ifrån pågrund av en obalanserat beslut.

KOMMER KANSKE HÄNGA RUNT HIT OCH DIT PÅ TS

Tack för

Storken som följer med mig :)

Pablo, Benji, Marly, Bracket, Nordqvist, Afriel, Bachne!!!, Kangawroon, Stanford, Yoshi, Savage, illmeister, Dubrovka, Fisk, B.Göran, Fakir/Strand, José de Jesús, Bugge (emil), Björt, Sgt.snorkel, Schwebie, thorsten, FiskarN, Al Sah-Him, Nemo, Thexas, Carl Mark, hazz, Luttrell, Hedman, R.kupa, PUUUUUTIN, Stefan.Ö, Joso, Kebre, Jorma, Sapphire, Alvaréz, LEIF, Lagster, Carlos, D.Macáres, Bartowski, Joel.A, Boyka, Ludwig, Hardman, J.Ramirez

Förlåt om jag har glömt någon.

Hejdå CVG för nu, så får vi se. :)

 

-Samma sak för mig med lämnar CVGAMING, man duger ingenstans, bara i medic kåren, Har också sagt upp mig från Medic Kåren då jag ansåg att MEDIC's är korrupta och själv så orkade jag dock inte att vara chef då jag hade planer på att lägga ner inom medic kåren. Så jag kommer in då och då på CVGAMING kommer spela mer på annan server. Där dom kan acceptera bättre.

Tack och Adjö så länge, Baj baj så länge AFRIEL, och alla andra.

MEDELANDE FRÅN STORKEN

Link to comment
Share on other sites

Hej Sharkie, du får ha det så bra, vad menar du med "

8 minutes ago, SharkieMR said:

Jag taggar till än mer accpterande server.
reason: Jag taggar ifrån pågrund av en obalanserat beslut.

Nordqvist fick ansvaret att styra upp Medic kåren på grund utav din inaktivitet samt Storkens inaktivitet, samt att du har fått extremt mycket klagomål på dig från ungefär 90% av medic styrkan som inte vill gå in och spela på grund utav din attityd och ditt beetende.

Jag tackar för din tid och önskar dig lycka till med vart du nu vänder dig.

Mvh Jonas

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Jonasp said:

Hej Sharkie, du får ha det så bra, vad menar du med "

Nordqvist fick ansvaret att styra upp Medic kåren på grund utav din inaktivitet samt Storkens inaktivitet, samt att du har fått extremt mycket klagomål på dig från ungefär 90% av medic styrkan som inte vill gå in och spela på grund utav din attityd och ditt beetende.

Jag tackar för din tid och önskar dig lycka till med vart du nu vänder dig.

Mvh Jonas

Förlåt mig Jonas men Dom medicsen följer inte regler den som inte följer regler är jag inte mjukisen för.Har varnat varnat och varnat men ingen förändering och då när jag kickar är det mitt fel... och sen har varit den snälla Chiefen ett tag men ja ''abused that directly'' och inga medics lyssnar, det händer när folk tänker på åldern mer än ranken därför tycker dom att jag är bossig :)

Men aja tack och så jag kommer inte svara på din fråga direkt ber om ursäkt för det men jag säger bara ta inte åt för mycket av det.

Link to comment
Share on other sites

Samma sak för mig med lämnar CVGAMING, man duger ingenstans, bara i medic kåren, Har också sagt upp mig från Medic Kåren då jag ansåg att MEDIC's är korrupta och själv så orkade jag dock inte att vara chef då jag hade planer på att lägga ner inom medic kåren. Så jag kommer in då och då på CVGAMING kommer spela mer på annan server. Där dom kan acceptera bättre.

Tack och Adjö så länge, Baj baj så länge AFRIEL, och alla andra.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.